piątek, 21 grudnia 2012

Wigilia klasowa

   Hejo. Dzisiaj miałam wigilię klasową. Było super. :D Ja upiekłam 100 ciasteczek z czego przyniosłam ok. 90, a zjedzonych zostało tylko ok. 15 może (Zostanie przynajmniej na wigilię Szałową, która również jest dzisiaj tyle, że o 19 ;])  Ale i tak było fajnie.
Na początku były jasełka. Naprawdę fajne i śmieszne. :DD A potem uczniowie grali (i śpiewali) Jingle Bells i Przybieżeli do Betlejem. jeden gość śpiewał, jeden grał na perkusji, a trzech na basie. ;) To było ciekawe. :D Później poszliśmy do klasy i dzieliliśmy się opłatkiem. Potem zaczęliśmy jeść i śpiewaliśmy kolędy. Ogólnie było fajnie. :D Ciasto 3bit było dobre. ^^
Pod koniec robiliśmy sobie różne zdjęcia, a później (jak już większość poszła) to niektórzy zostali, żeby posprzątać. Między innymi ja. ;))) Później jeszcze więcej osób poszło, więc zostali tylko Adam, Wika, Sylwia i ja. No, i pani. ;) Która potem poszła i zostaliśmy sami. :D Pisałyśmy po tablicy i ja zaczęłam robić zdjęcia aparatem Sylwii. XD Następnie Adam wyszedł i zostałyśmy całkowicie same. :D A on powiedział, że to niezbyt odpowiedzialne zostawiać nas same w klasie. XD Wtedy pisałyśmy dużo po tablicy i robiłyśmy duuuuuużo fotek. :DD Było ekstra!!! Niestety Hope, Ada i Dominika nie zostały. :(
Siedziałyśmy tam chyba z pół godziny. XDXD Później wytarłyśmy tablicę i poszłyśmy. Niestety. :( I poszłyśmy do mnie, żebym zostawiła ciastka (były ciężkie) i poszłyśmy do sklepu po chipsy. Obie z Sylwią wzięłyśmy cheetosy, tylko, że Sylwia Robalosy, a ja serowe. ;))) Potem poszłyśmy na huśtawki. Następnie, po nich, poszłyśmy na przystanek i trochę czekałyśmy na autobus Wiki. I musiałyśmy się pożegnać. :( Ale zobaczymy się w nowym roku. ;DD Może wstawię tu jakieś zdjęcie. ;)))
Na teraz to tyle i zachęcam serdecznie do braniu udziału w konkursie Tutaj. ;)))
 Na razie! ;D ;*





5 komentarzy: