piątek, 21 grudnia 2012

Nuda

    Wiecie co? Tak stwierdziłam, że mi się nudzi. Bardzo mądre stwierdzenie. XD A skoro mi się nudzi to sobie napiszę posta o wszystkim czyli o niczym.
W poniedziałek jak ćwiczyłam coś na tańce to sobie kciuka wybiłam. Brawo ja. XD
We wtorek... Hmmm, co ciekawego działo się we wtorek? Chyba nic... A nie, jednak mam! :D Wika, Sylwia i ja poszłyśmy na huśtawki i one brodziły w śniegu, a ja sobie stałam w odległości. XD I się huśtały.
W środę miałam zajęcia przygotowujące do konkursu z angielskiego, na które nie poszłam (bo musiałam ćwiczyć na tańce) za co Hope się na mnie wkurzyła.
W czwartek poszłyśmy z dziewczynami (Hope, Sylwią, Wiką i Eweliną) znowu na huśtawki (niektóre się huśtały). I Sylwia mnie rozwaliła. Podchodzą do mnie z Hope, a Sylwia: "My nic nie chcemy". XD Sylwia, geniusz! :D XD A to było oczywiste, że chcą mnie wywalić. W końcu Hope się udało. XD I miałam spodnie w śniegu.
A dzisiaj była wigilia klasowa! :D I z dziewczynami robiłyśmy sobie focie, bo zostałyśmy same w sali. :3 A o tym więcej możecie przeczytać w poprzednim poście czyli tutaj. ;)))
To było takie jakby podsumowanie całego szkolnego tygodnia. ;DDD
P.S. Koniec świata minął. XD http://besty.pl/1940231 Ja też żyję. XD
P.S.2 Mam dla Was prezent na święta, mam nadzieję, że się ucieszycie! ;D Ale tak jak powinno być z prezentami na święta to będzie niespodzianka. ;3 Czekajcie cierpliwie! ;DDD ;**

8 komentarzy:

  1. Hope to Hope tamto, nie wkurza cię już ona?

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, że Hope to nie imię! A co do nudy to jej nienawidzę, ale już od długiego czasu jej nie doznałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nuda mnie dosyć często "napada", ale ja umię z nią zwyciężyć. :)
    Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie? ;)

    http://czytelnia-dla-wielbicieli-ksiazek.blogspot.com/

    Talia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahahahaha, byłoby fajnie, gdybym miała na imię Hope. :3 Ale niestety... :c Ha, szkoda tylko, że przy okazji sama wpadłam w śnieg. :C

    OdpowiedzUsuń