poniedziałek, 3 grudnia 2012

Święta :)

   Wybaczcie, że też o tym piszę, ale po prostu po czytaniu wszystkich postów o tym po prostu też mi się zachciało. ;DD A co do dziewczyn to już nawet nie widać śladu po sobotniej kłótni. ;DD Na szczęście. ^.^

A co do tematu dzisiejszego posta to ja naprawdę kocham święta. ^.^ A Wy? Wiem, trochę głupie pytanie. ;DD Możecie się śmiać, ale ja na każdą wigilię biorę ze sobą taką jedną lalkę (tak dobrze przeczytaliście, lalkę), którą dostałam kiedyś pod choinkę. ^.^ A ten czas oczekiwania jest po prostu... MAGICZNY. ^.^ Wybacz Dario, że to ściągam. ;) U nas zawsze jest 12 potraw i kiedyś było jeszcze miejsce dla wędrowca, ale teraz nie wiem co się z nim stało. Zawsze pilnuję, żeby spróbować wszystkich 12, nawet jeśli niektóre mi zbytnio nie smakują. ;DD To wtedy po prostu próbuję. ;P Kiedyś wigilia była u nas, ale babcia robi najwięcej dlatego teraz jest u niej. ;DD A w zeszłym roku było u prababci. ;DD Ja po prostu kocham święta. ^.^ Co roku idę do galerii i kupuję prezenty dla brata, babci, babci, dziadka, mamy, taty, a nawet psa. ;DD I czasami jeszcze dla cioci i wujka, którzy mieszkają za granicą. ;) czasami kupuję też dla przyjaciółek. ;D Ostatnio z moją przyjaciółką (niektórzy z Was ją znają ;]) miałyśmy pomysł na prezenty dla siebie na mikołajki. Ona miała mi kupić bilet do kina, a ja jej. XD Ale coś nam nie wyszło. XD To jak, robimy to w tym roku? ;DD

I ja się czasami tak dziwnie czuję, bo inni dostają prezenty tylko raz, na wigilię, i to nie za dużo, a ja zawsze dwa razy, bo na wigilię i w poranek świąt i to dużo. I potem jeszcze ze dwa lub trzy. I zawsze się tak dziwnie czuję.

Przypomnijcie mi, że mam wstawić parę zdjęć świątecznych, bo teraz już nie mam czasu. ;DD No, a Wy macie jakieś szczególne uczucia czy coś takiego podczas świąt? ;DD Wiem, trochę dziwne pytanie. XD Odpowiadajcie w komentarzach. ;DD Do zobaczenia. ;**

4 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie dodawałam posta świątecznego, bo zrobię to tak bliżej Wigilii. Wpadniesz do mnie, proszę!

    www.natal2000.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tez jest zazwyczaj 12 potraw i staram się wszystkich spróbować, ale nie zawsze mi się to udaje ;P
    Co do odczuć przedwigilijnych, to tez kojarzą mi sie najlepiej ��
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podczas świąt jestem szczęśliwa, w jedności ze światem, spędzam czas z rodziną, a posta świątecznego jeszcze zdążę dodać ;)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahaha! No racja! Koniecznie! I musimy podzielić się colą i popcornem. ♥
    A ja uwielbiam święta. Nawet nie ze względu na prezenty, pyszne potrawy czy inne przyjemności, a za tę cudowną atmosferę. Ten czas oczekiwania, miłego napięcia, radości ze zbliżających się świąt jest cudowny! To jest jak dla mnie najlepszy czas w roku!

    OdpowiedzUsuń