niedziela, 2 grudnia 2012

Mini konkurs

   Hejka Wam. ;DD Pod jednym postem zrobiłam konkurs, tylko, że było zamieszanie ze zdjęciami i nie każdy wiedział, o które chodzi. ;)) I go rozstrzygnę, bo parę osób wzięło udział, ale nagród nie będzie, wybaczcie.

I miejsce - Wikirybka
II miejsce - Fobos
III miejsce - Natalia

Gratuluję Wam. ;D I wybaczcie, że bez nagród. ;}

No, a teraz ten właściwy konkurs. ;)) Chodziło o to zdjęcie:




Więc jak myślicie, co to jest? ;)) Odpowiadajcie w komentarzach! ;DD Nagrodą jest podanie mi jednego tematu. ;)) I wybaczcie, że tylko pierwsze miejsce. Obiecuję, że niedługo postaram się zorganizować większy konkurs. ;))) A na teraz żegnam i życzę wszystkim moim czytelnikom miłego tygodnia! ;D Papa. ;*

5 komentarzy:

  1. Dla mnie to pytanie jest trochę z innej planety, ponieważ ja się nie znam na ptakach. Myślę, że jest to raczej kaczka, ale pewna nie jestem. Zapraszam do mnie! ;DD

    www.natal2000.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmutowana kaczka, albo zmutowany indyk. ;) Nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Em... Kuropatwa ...??
    Chociaż nie jestem pewna ;D

    Zapraszam do mnie:
    http://rozanszczanka-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest kuropatwa która ucieka przed goniącym ją jajeczkiem, które krzyczy "oddać nam naszą forsę !!!" ;)<333

    OdpowiedzUsuń