niedziela, 2 grudnia 2012

Piosenka

   Hejo. Co do poprzedniego posta to dzięki. ;))) Nie do końca się pogodziły, no ale miejmy nadzieję, że wszystko się ułoży. ;)) No, i mi już lepiej. ;D Dobra, a co do TEGO posta, to zacznę temat. ;DDD

 Chociaż tak szczerze to nie wiem do końca o czym napisać. XD W każdym razie chciałbym polecić Wam piosenkę, która bardzo mi się spodobała, chociaż znałam ją już wcześniej. ;DD <3

 

A tutaj jest film z koncertu. ;)) Jej wejście trwa ok. 2 i pół minuty. XD


No, to chyba wszystko. ;DD A jak Wam się ta piosenka podoba? ;D I jaka jest Wasza ulubiona jeśli macie? ;))

4 komentarze:

  1. Ta piosenka jest śliczna :))))
    Adii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ładna piosenka!
    Śpiewałam ją na konkursie piosenki angolęzycznej. :D
    Ja mam bardzo dużo ulubionych piosenek, ale większość jest nieznanych. :3

    OdpowiedzUsuń