piątek, 18 stycznia 2013

Wyjazd

   Hejo. Witajcie. ;) Tak na wstępie: Dzisiaj mówiłam na mój plecak "cegła", bo wypożyczyłam 5 książek z biblioteki, a z domu miałam już jedną. Więc łącznie 6 książek plus podręczniki itd. Moja "cegła" ważyła 8,4kg. -,- Specjalnie zważyłam. XD

No, a teraz do tematu. Jutro wyjeżdżam na zimowisko z harcerstwem, więc nie będzie mnie do piątku. A tam zbytnio nie będzie komputera. XD Więc wybaczcie, ale nie będę wchodzić na wasze blogi. :(

A teraz już lecę, bo zaraz będę oglądać "Władca Pierścieni: Dwie Wieże" i się pakować. ;D

Do napisania (zapewne) za tydzień! ;D Bye! ;*

P.S. Mam do przeczytania łącznie 9 książek. A z "Krzyżakami" to 10. -,- Jak ja mam to wszystko w ferie (w jeden tydzień) przeczytać? XD Dobra, lecę, bye! ;D

6 komentarzy:

  1. Powodzenia w czytaniu! Ja też mam taką cegłę ;) szkoda, że nie wiedziałam, że dziś leci..

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahaha, nie no co ty! Miałaś leciutki plecak... :) Coś, jak moja torba. :D Szkoda, że jedziesz. :c Miłej zabawy. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe... ja tam barłam na wakacje... xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wyjazdu życzę.!
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń