czwartek, 24 stycznia 2013

Wróciłam!

Hejo! Jak głosi tytuł posta (i sam post XD)... Wróciłam! :D Byłam na zimowisku z harcerstwem. I było EKSTRA!!!!! Była cudowna atmosfera, naprawdę, przecudowna. Jutro napiszę o tym więcej. ;) Tylko mi przypomnijcie. XD Tylko dla mojej dobrej koleżanki pod koniec atmosfera się nieco współczuła, bo w jej rodzinie coś się wydarzyło (można się domyślić). Ale na szczęście dopiero pod koniec. Później może właśnie o czymś takim napiszę. I przepraszam jeśli ktoś poczuje się dziwnie, bo chyba Natalia o czymś takim napisała na jednym blogu. O wiem, o czymś takim napiszę na http://www.przystaneknastolatek.blogspot.com/ ;D Więc tam zaglądajcie i czekajcie na mój post. :3 Teraz już kończę, bo idę jeść kolację, ale obiecuję, że jutro napiszę. ;D Pozdrawiam! ;*

1 komentarz: