piątek, 11 stycznia 2013

Chora

   Hej. Wczoraj nie byłam w szkole i dzisiaj też nie jestem, bo (jak głosi tytuł posta) jestem chora. :( Nie lubię być chora, bo tracę lekcje i mam trochę przepisywania, ale fajnie jest posiedzieć sobie w domu i nie być w szkole. :) To jest pocieszenie. ;D Wczoraj oglądałam "Władca Pierścieni: Dwie Wieże". Bym nie oglądała gdyby ten film był dzisiaj na TVN, ale on będzie dopiero 18 stycznia. ;/ Teraz wstawię śmieszne (jak dla mnie ;]) filmiki:

To wpadki z planu. ;)



http://www.youtube.com/watch?v=sAR2UfGx7zw  A ten musiałam jako link, bo mi się nie chciała wstawić. ;/

A to wpadki z planu Piratów z Karaibów. Z 1. części nie znalazłam, ale ja sobie obejrzałam na płycie, bo dostałam na święta 1. część. ;)))



 




Na razie to już wszystko. ;D Miłego dnia! ;*

4 komentarze:

  1. A reklamują go przecież 14 stycznia. Pomyłka w reklamie? Też jestem chora :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka ;)
    Zostałaś u mnie nominowana:
    http://www.rozanszczanka-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń