sobota, 12 stycznia 2013

1. tematy od Fobosa i Hope

Hejo. Postanowiłam napisać o tematach, które dostałam od zwycięzców konkursu. ;D

Temat od Fobosa:
Co skłoniło się do napisania "Elfa"? Wzorujesz się na czymś? Skąd bierzesz pomysły?

Hmmm. Co skłoniło mnie do napisania "Elfa"? Chyba "Władca Pierścieni". W czerwcu mieliśmy "Hobbita" jako lekturę, a filmu jeszcze nie było więc obejrzałam "Władcę Pierścieni". Polubiłam Legolasa, który jest Elfem i ogólnie wszystkie Elfy. Potem wyjechałam do Francji, a już wcześniej myślałam o tym, żeby zacząć pisać o Elfie. Potem, jak wróciłam, w końcu zaczęłam pisać i tak już poszło. ;)
Czy wzoruję się na czymś. Tak jak napisałam powyżej chyba na "Władcy Pierścieni". ;D A teraz zgadnijcie skąd wzięłam imiona Ligolis i Haldir? :3
Skąd biorę pomysły. Z tego na co akurat mam "fazę". ;D Jak piszę to pomysły same mi przychodzą do głowy, nawet co będzie długo potem. ;D A jeśli chodzi o "fazę" to Wam wyjaśnię o co chodzi. Np. czytam sobie książkę "Drużyna: Wyrzutki" i tam się pojawia pewna postać, Tursgud. Jest on zły i go nie lubię. Jeśli ktoś czytał to wie. I w moim opowiadaniu pojawia się postać Turug, który bardzo podobny zachowaniem. ;D Jak myślicie skąd się wziął? XD A bardziej co do "fazy" to chodzi o to za czym akurat szaleję. Miałam już takich dużo, np. na "Harry'ego Pottera", "Opowieści z Narnii", "Zmierzch". ;)

Temat od Hope:
O miłości.

Mam napisać o miłości. Hmmm, co by tu o niej napisać? Istnieje parę rodzajów miłości. Np. partnerska, pierwsza (młodzieńcza), matczyna, siostrzana. Są jeszcze inne. ;) Miłość to długotrwałe uczucie. W naszym wieku najczęściej pojawiają się tzw. zauroczenia. Jest to krótkie zafascynowanie pewną osobą. Jednak później, kiedy człowiek dorasta pojawia się prawdziwa miłość. Ludzie zawierają małżeństwa. Jednak, niestety, czasem się potem rozwodzą. :( Człowiekowi często miłość kojarzy się tylko z czymś takim, z miłością partnerską. Jednak (jak napisałam na początku) istnieją jeszcze inne rodzaje miłości. Bo przecież czy nie mówimy, że kochamy rodziców, rodzeństwo, ogólnie rodzinę? Rodzice nas kochają nawet wtedy kiedy na nas krzyczą, lub dają szlaban. Albo kochamy swoje rodzeństwo nawet kiedy nas naprawdę wkurzy. ;) Mnie mój brat kiedyś często wkurzał. -,- Ale teraz wydoroślał, niedawno skończył 17 lat i już mnie wkurza. ;) To chyba wszystko co mogę napisać o miłości. A przynajmniej tak mi się wydaje. ;D

Mam nadzieję, że usatysfakcjonowałam Was swoimi odpowiedziami. ;D Następny post już niedługo! ;D Na razie. ;*

P.S. Przypominam także Hope o przesłaniu własnego wpisu, a Loli *.* o przesłaniu wpisu i 2 tematów! ;))) Na e-mail martusia.bog@gmail.com  ;D Pozdrawiam. ;*

4 komentarze:

  1. Ja miałam fazę: Harry;ego, mitów i taką jedną która jest nie ważna. A jeszcze jak byłam mała i nie pisałam tylko w głowie wymyślałam wzorowałam się na Power Rangers. Fajne notki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie rozwinęłaś te tematy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozwinięte tematy! ;3
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://magda-maaagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahaha, myślałam, że jak napiszesz o miłości to też coś o... SOBIE. :D Ale nie zawiodłam się. Bardzo ciekawie wszystko rozwinęłaś. :)

    OdpowiedzUsuń