środa, 31 grudnia 2014

Szczęśliwego Nowego Roku!

Witam!

(nie, nikt się nie spodziewał posta o takiej tematyce, skąd)

Wzięłam się za czytanie w końcu oraz napisałam opowiadanie na konkurs (i wysłałam) (do vg).
Przedwczoraj prawie cały dzień oglądałam dodatki do "Hobbita" pierwszej części. xD
A własnie, jak tam święta? :D
Ten post tak na szybko. ;)

A więc tak:

Kochani! Szczęśliwego Nowego Roku, wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń, wszystkiego, wszystkiego co najlepsze, dużo książek, czasu, miłości, przyjaźni, zdrowia, pomyślności, szczęścia, dobrych ocen i tak dalej, i tak dalej. Naprawdę z całego serca życzę Wam jak najlepiej w nadchodzących 2015 roku. :D I błogosławieństwa bożego na każdy dzień. <3



Nie chcę się roztkliwiać, bo jeszcze znowu wpadnę w melancholię. Jeju, rok się kończy i co? Będzie następny. I jeszcze następny. I jeszcze, jeszcze, jeszcze i tak cały czas. Nie ma co smutać. :)
Wybaczcie, to tak, żeby było mi łatwiej. ;)

Jakie plany na Sylwestra? ;D Ja z rodzinką i przyjaciółmi w domu. ^^ Ale będzie fajnie. :D ;D


Pytanko.... oglądał ktoś już? Oglądał?
JA TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (heh, a jakże by inaczej)
Nawet dwa razy. :P Byłam 25 na przedpremierze z rodziną, a potem 26 na premierze z koleżanką. ;) xD
KOCHAM TO!!!!!!!!!!!!!!! LEGOLAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TAURIEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! THRANDUIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BILBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KILI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FILI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!THORIN!!!!!!!!!!!!!!!!! BARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GANDALF!!!!!!!!!!!!!!! WSZYSCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uffffffff. Trochę mi lepiej. :D
axdcgbncyuewgkasnsdcuivgjyshbcjksdbvyueaabasvbhnvhx!!!!!!!!!!!!!!
Albo i jednak nie. :D
Haha, mniejsza. ^^


"If more people valued home above gold this world would be a merrier place."






Do napisania w przyszłym roku kochani! ;********    <3333333333

5 komentarzy:

  1. Szczęśliwego nowego roku!
    YEY! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zauważyłam tego postu. Życzenia są w następnym. ;) A co do "Hobbita" to niestety jeszcze go nie oglądałam i chyba nie będę miała takiej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuurcze, ale Ci zazdroszczę! Oglądałaś już dwa razy?! Ja miałam jechać na premierę, ale jednak nie dałam rady. :( Tylko że muszę przejechać ok. 20 km do pierwszego kina. Ale może uda mi się wynudzić jutro tatę i brata. ^^ Okropnie chcę zobaczyć tą trzecią część! Ta piosenka jest taka śliczna! <3
    Szczęśliwego Nowego Roku! :*
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam! XD Film niesamowity, z resztą jak zawsze. :3 Wczoraj wieczorem mi się nudziło, więc obejrzałam sobie jeszcze WP: Drużyna Pierścienia o3o

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też byłam! I to na premierze!:D Film naprawdę fajny. Może niewybitny, ale zrobiły na mnie wrażenie efekty specjalne (przepiękne, jak zwykle! A armia elfów podczas bitwy... wielkie WOW!), a także gra aktorów- zwłaszcza Thorina (Armitage ma taki smutek i szaleństwo w oczach... poruszające), Bilba (Martin Freeman wydaje się po prostu stworzony do tej roli!) i króla elfów- ojca Legolasa (zimny, egoistyczny, wyniosły, ale zarazem tak bardzo arystokratyczny i dumny... super!). Zakończenie filmu trochę dla mnie niespodziewane i smutne. W filmie zabrakło mi jednak Smauga- spodziewałam się, że pobędzie dłużej. A jego zabili po kilku minutach... szkoda, bo to moja ulubiona postać, zdecydowanie.
    Pozdrawiam ciepło i życzę (trochę to spóźnione, ale mimo wszystko:)) szczęśliwego roku 2015!
    Pola

    OdpowiedzUsuń