niedziela, 14 października 2012

Pytanka 2

   Hejka. ;) Teraz chciałabym odpowiedzieć na pytania Fobosa. ;)

1. Lubisz historię XX wieku?
Hmm, niezbyt. Tak jak Natalia wolę starożytną. ;)

2. Którą postać z sagi "Zmierzch" lubisz?
Jaspera i Alice.

3. Chciałabyś/chciałbyś aby istniały "dzieci nocy'" (wilkołaki, wampiry, demony)?
Nie jestem pewna, ale jeśli by były  niezbyt dobre to raczej nie.

4. Wkurza Cię niemiecki?
Nie mam niemieckiego, bo na szczęście wybrałam francuski, ale gdybym miała to chyba tak.

5. Lubisz słuchać Metallici?
Nie słuchałam i nie zamierzam.

To już wszystko na dzisiaj. ;) Papa! ;*

2 komentarze:

  1. Wybaczcie, ale miałam problemy z czcionką i tłem. ;) Chyba widać. XD Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za odp!
    Fobos

    OdpowiedzUsuń