sobota, 13 października 2012

Pytanka

   Ostatnio zauważyłam, że zostałam otagowana (czy ktoś byłby łaskaw mi wytłumaczyć dlaczego to się tak zaczyna?? XD)

   A oto pytania od Natal2000:

1. O której godzinie zazwyczaj wstajesz jak musisz iść do szkoły?

O 6:30.

2. Co zazwyczaj jesz na śniadanie?

Płatki z mlekiem.

3. Jesteś umysłem ścisłym czy humanistycznym?

Humanistycznym! Nie cierpię przedmiotów ścisłych.

4. Masz rodzeństwo?

Mam. Starszego brata.

5. Co robisz po powrocie ze szkoły?

Odrabiam lekcje lub przygotowuję się do wyjścia na zajęcia dodatkowe. ;)

A teraz moje pytanka, bo nie chcę być wyrzutkiem (A propo ktoś czytał "Wyrzutków" Johna Flanagana? XD). ;D

1. Lubisz matmę?
2. Jaka jest twoja ulubiona książka?
3. Jakie jest twoje ulubione opowiadanie, które napisałaś/łeś (jeśli piszesz)?
4. Lubisz filmy/seriale animowane?
5. jaki jest twój ulubiony serial?

Bardzo proszę o odpowiedź:
Fobosa
Natal2000
Asię
Olcię700
Lolę

To już wszystko jak na ten post. ;)

3 komentarze:

  1. Przy następnym wpisie odpowiem. ;))) (Natal2000)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też. Proszę cię abyś odpowiedziała na moje pytania postawione na moim blogu. Nie ma tam napisanego twojego bloga, ale co z tego!
    Fobos

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiem przy najblizszym wpisie. ;)

    OdpowiedzUsuń