niedziela, 21 października 2012

Opowiadanko

  Jestem w pokoju, całym z drewna. Jak wszystko. Wkładam na siebie zwiewną, błękitną sukienkę. Wychodzę na dwór. Kieruję się na łąkę blisko wioski. Tam czuję, że żyję. Stopy mam bose. Delikatnie chodzę po trawie. Z każdym krokiem delektuję się jej miękkością. Moje rozpuszczone włosy powiewają lekko na wietrze. Przyklękam i dotykam delikatnie kwiatka. Jego miękkie płatki napawają mnie radością. Paraduję tak na łące do samego wieczora. Wtedy siadam na miękkiej, przyodzianej już rosą trawie i spoglądam w niebo. Obserwuję zachód słońca. Chmury zabarwiły się na pomarańczowo z prześwitami różu. Kiedy już słońce zaszło, wstaję i, z uczuciem lekkiego smutku, wracam do domku. Jeszcze gdy kładę się spać czuję na sobie delikatny dotyk natury.

15 komentarzy:

  1. I tu śmiesz mówić, że ja piszę lepiej?! Cudo, cudo i jeszcze raz cudo :) Zdania, opisy wszystko takie, z sercem, emocjami, stylem! <3 Tylko, zamieniłabym kilka zdań pojedynczych, na zdania złożone, ale to taka tylko moja malutka rada! A całość, apogeum geniuszu ;)
    Tylko, proszę WIĘCEJ!!!
    Asia
    www.chlapanieatramentem.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo piszesz lepiej!! Ja napisałam takie tylko jedno opowiadanie!! A na twoją prośbę może napiszę więcej. XD Ale Ty tak piszesz ciągle!! Już w "Pieszo po szczęście" byłam pod wrażeniem!! I nie waż mi się mówić, że piszę lepiej. "," XD ;D ;))

      Usuń
  2. Ślicznie! Masz talent! Zapraszam też do mnie na konkurs który się niedługo odbędzie!
    piorunpola.blog.interia.pl

    piorunpola

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle genialnie! Brak mi słów! Po prostu można ci tylko zazdrościć. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Kurcze musisz wydać książkę!
    Fobos

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz cudowne opowiadania! Myślę, że możesz wydać książkę. Na pewno masz takich mnóstwo komentarzy. Wpadnij do mnie. olcia700

    OdpowiedzUsuń
  6. http://chlapanieatramentem.blox.pl/2012/10/Propozycja-co-o-niej-sadzicie.html
    napisz co sądzisz ;) bo to się oczywiście tyczy też ciebie! <3
    Joasia Krawczyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzruszylam sie... :') To jest... Piekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie na losowanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://piszemybowarto.blogspot.com/
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wejdź na pocztę
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Już dodałam hope
    Asia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, cudowne opowiadanie! Takie lekkie, delikatne... CUDO! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś u mnie otagowana
    www.kurkazosia.blogspot.com

    Super opowiadanie

    OdpowiedzUsuń