środa, 2 lipca 2014

Rozpoczęły się wakacje (nie wiedziałam jaki dać tytuł posta)

Hej hej!

Przepraszam, przepraszam, naprawdę przepraszam, wiem, że Was zaniedbałam. Obiecuję, że niedługo (czyli jutro) wstawię  p o ż ą d n e g o  posta. OBIECUJĘ.

A tymczasem:
- Czytam teraz od początku całą serię "Zwiadowcy" (od początku) [pominę chyba 12. część]
- Przeczytałam już dwie pierwsze części "Zwiadowców" <3 oraz "Króla uciekiniera" (druga część Trylogii Władzy), i "Dom na krańcu czasu"
- Zamierzam przeczytać w najbliższym czasie: "Oksa Pollock: Ostatnia nadzieja", "Century: Pierścień ognia" (czy jakoś tak, mogłam się pomylić), "Trzej muszkieterowie", "Dzieci Hurina", "Wesołe przygody Robin Hooda", no i oczywiście "Zwiadowców" :D
- Oglądam sobie Junior TV na Puls 2 :D Przede wszystkim "Wojownicze żółwie ninja" <3 Codziennie pon-pt o 12.00 dwa odcinki <3 A poza tym interesuje mnie jeszcze: "Mia i ja", "Było sobie życie" <3 oraz "Fineasz i Ferb". :D Jestem wieeeeeeeeelką fanką kreskówek. :D

A co tam u Was? Jak wakacje? ^^

Do napisania! ;*

P.S. Byłam na wakacjach w Turcji. <3 Jakieś ok. dwa tygodnie temu. c:

P.P.S. Pozdrawiam wszystkich i życzę udanych wakacji! :DDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz