czwartek, 3 kwietnia 2014

Parę spraw - jak zwykle :)

    Hej hej.

   Co tam? Co teraz czytacie? Ja teoretycznie 5 książek: "Okup drapieżców", "Syn Neptuna", "Klątwa tygrysa", "Wojna cukierkowa" i "Zaginione wrota". Ogółem teraz mam dużo sprawdzianów i trochę kartkówek. A Wy?

Jej! Mam dwa tygodnie przerwy! :D Bo najpierw 11.04 mam wycieczkę jednodniową do Warszawy, potem od razu 14-16.04 rekolekcje, następnie święta, jeszcze dwa dni przerwy, a potem testy trzecioklasistów. :D A jeszcze później będzie majówka. ^^ Po prostu laba. :D

Sporządzam spis wszystkich książek, które mam w domu. XD Oj dużo ich będzie, duuuużo. Na razie spisałam mój stosik przy łóżku, który już nie jest taki wysoki. XD A zajęło mi to pół strony A4, choć nie pisałam za dużymi literami. XD Boję się ile mi to zajmie. XD Będę umieszczać nawet słowniki. XD

Czy chcielibyście jakiś szczególny post? Możecie mi podawać tematy, o których chcecie czytać na moim blogu. ;D Albo możecie też prosić o inne rzeczy, jeśli chcecie. ;D

Mam nadzieję, że mi wybaczycie, że nie wstawiałam w ten tydzień, ale do późna robiłam lekcje. ;/ A wczoraj poszłam wcześniej spać niż zawsze, matmę zrobiłam dzisiaj rano. Mój mózg już odpoczywał i nie chciał myśleć o matematyce. Najlepszym przykładem jest to, że przez parę minut zastanawiałam się co to jest średnica, a to jest wiedza z podstawówki. XD

Oglądacie może Sherlocka? Wiem, pytałam. XD

Wstawiałam to już, ale wstawię jeszcze raz, żeby pokazać Wam mój plakat. :D Mam takich trzy na ścianie. XD

Legolas. <3 Kocham go. <3

 Nie ma dołu, ale najważniejsza góra. ;D

Jutro wyjeżdżam na rekolekcje harcerskie, ale może uda mi się jeszcze coś wstawić. ;D

Do napisania! ;*

1 komentarz: