czwartek, 27 marca 2014

Książki

   Wybaczcie.

Że tak zaczynam post, że zawaliła i, że nie mam czasu. Obiecuję, że w następnym tygodniu napiszę parę postów.

W poprzedni piątek miałam turniej taneczny w Białych Błotach (nasza grupa nie weszła nawet do finału XD [ale, czego oczekiwać po grupie, która przed wejściem na parkiet mówi, że nie przejdzie? -.-]). Jutro wyjeżdżam na Mistrzostwa Polski (mam nadzieję, że pójdą lepiej). I tak idę na 4 pierwsze lekcje. z dwóch powodów: spotkam się z przyjaciółkami i będą książki. <3 Dziś przyszły zamówione przez bibliotekę książki: 4 części Darów Anioła (1 była) [polecone przez moją koleżankę], 5 części Baśnioboru (<3) [polecone przeze mnie], Okup drapieżców, Syn Neptuna, Dziewczyna w czerwonej pelerynie, 2 części jakiejś serii (pierwsza to: Fałszywy książę) i dwie części (4 i 5) jakiejś tam serii, coś chyba ze słowem 'Clues', z czaszkami na okładce chyba.

Ja wypożyczam Syn Neptuna i Okpu drapieżców. ^^

Dobra muszę już lecieć. ;)

Do napisania! ;*

P.S. Błagam wybaczcie!

1 komentarz:

  1. Fajną masz bibliotekę, że takie książki są w niej. ;) Nawet jeśli pojawiają się po jakimś czasie.

    OdpowiedzUsuń