środa, 6 marca 2013

Wyjazd

Witajcie. Z gory przepraszam za krotki post i wszelkie literowki, ale testuje bloggera na komorce. :D W czwartek dostalam telefon po bracie. I sciagnelam sobie rozne gry.  ;D Np. Pou.
A wracajac do tematu posta to jutro o 10 wyjezdzam z grupa taneczna do Bialych Blot.  ;D Blisko Bydgoszczy.  ;) Bedziemy tam probowali zdobyc jakies miejsce.  :D I teoretycznie mamy lepiej, bo nasza trenerka sedziuje, ale ona nam nie da taryfy ulgowej.  ;D I dobrze.  ;) Okej, koncze, bo niedlugo wychodze na ostatni trening przed wyjazdem.  ;DDD
P.S. Zdjecia : Pou i moja tapeta.  ;D XD

4 komentarze:

  1. Życzę powodzenia! ;) i trzymam kciuki, a tak z ciekawości jaki taniec uprawiasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja chciałabym mieć Pou na telefonie :c
    Niestety nie mam androida ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też gram w Pou, ale na tablecie i mam 46 poziom. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Jess, ten twój Orlando Bloom śni mi się po nocach :(

    OdpowiedzUsuń