sobota, 23 lutego 2013

Wygrana + nominacja

   Hejo. Wybaczcie, że Was tak zaniedbuję. Dzisiaj nie było mnie w domu ok. 6 godzin. Obudziłam się o 9, a ok. 9.40 poszłam się myć. Następnie zjadałam śniadanie i się pakowałam, a potem musiałam już wychodzić. O ok. 12, byłam przed schronem, tylko, że moja zastępowa nie miała kluczy, więc czekałyśmy trochę. Później jakaś pani nam otworzyła i już w bloku czekałyśmy na drużynową. Później miałyśmy jeszcze próbę do festiwalu i drużynowa się wkurzyła, bo nam nie wychodziło. O.o Ale później już jej przeszło, bo nam wyszło. ;D Następnie pojechaliśmy już do Teatru Arkadia, dawnego kina Syrena w Białymstoku. I tam odbył się VII Festiwal Piosenki Harcerskiej. ;D "Lipkę" śpiewaliśmy w mundurach (kto nie miał ten na galowo), a "Zbawiciela" jako różne subkultury (jeśli znacie tę piosenkę to zapewne pod tytułem "Zbawca"). Ja byłam drsem. Mój strój mnie załamywał. XD Były 4 kategorie: piosenka harcerska (my śpiewałyśmy "Lipkę"), piosenka z dedykacją (nie śpiewałyśmy), piosenka religijna (śpiewałyśmy "Zbawiciela") oraz duety i inne (nie śpiewałyśmy). W tej ostatniej miałyśmy śpiewać "Miłość rośnie wokół nas" z "Króla lwa", ale nie wiem czemu nie śpiewałyśmy. Śpiewali za to dwaj chłopacy (wszyscy byli rozczarowani, bo mieli śpiewać "Ona tańczy dla mnie", a zaśpiewali co innego) i jedna drużyna śpiewająca "Herkulesa" z "Herkulesa" zapewne. :D Naprawdę ładna piosenka. ;)))

U nas jedna osoba się pomyliła w Zbawicielu i ja też się trochę walnęłam (XD), ale i tak...

WYGRAŁYŚMY!!!!! Wygrałyśmy w kategorii piosenka religijna! :DDD Fakt, że naprawdę ładna ta piosenka. ;))) Tam miałyśmy taki motyw, że po skończonej piosence podnosimy literki i układa się napis: "Jezus mnie kocha!". ;D Ja miałam "E". ^.^ Ale nie dostałyśmy łopaty. O.o W 1. i 4. kategorii zwycięzcy dostali łopatę, a my nie. O.O Foch forever. XDXDXD Pewnie i tak nie zrozumiałyście. ;P Ale i tak jestem naprawdę szczęśliwa. ^^ :DDDDDDD

A teraz druga część posta, czyli nominacja. ;D

Zostałam nominowana przez Natal2000 (dziękuję! ;*) do tego:







Zasady wyróżnienia:
- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na blogu
- ujawnić 7 faktów o sobie
- nominować 15 blogów


A więc fakty:


- Chodzę na zajęcia taneczne od 5 roku życia
- Kiedy byłam w zerówce zaczęła się moja ogólna przygoda z harcerstwem
- Brak mi talentu malarskiego
- Ostatnio zaczęłam naukę gry na gitarze
- Mieszkam w domu jednorodzinnym
- Uwielbiam wszelkiego rodzaju fantastykę
- Mam mocno wybujałą wyobraźnię


A teraz nominowane przeze mnie blogi:


- dokrainymarzen.blogspot.com
- chlapanieatramentem.blox.pl
- maskazycia.blogspot.com
- kurkazosia.blogspot.com
- twis-world.blogspot.com
- czytelnia-dla-wielbicieli-ksiazek.blogspot.com
- milionioliwka.interia.pl
- polamojezycie.blogspot.com
- dwie-dziewczyny-i-szalenstwo.blogspot.com
- swiatwedlugsiski.blogspot.com
- asiadziennik.blogspot.com

Wybaczcie, ale więcej blogów nie znalazłam, które bym znała. ;D Jejciu, ale się rozpisałam. XD To papa. ;*

10 komentarzy:

  1. Dziekuje! ;*
    Mam nadzieje ze sie nie obrazisz, bo obydwie nominacje mam u siebie wiec nie bede pisac po raz drugi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłość rośnie wokół nas - kocham tą piosenkę szkoda, że jej nie zaśpiewaliście :p
    I gratuluję wygranej !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej i wyróżnienia :) Oczywiście baaardzo Ci dziękuję za wyróżnienie, fakty o sobie ujawnię tu, ok? :)
    1. Uwielbiam francuski :)
    2. Ferie spędziłam na rozwiązywaniu matematycznych zadań :)
    3. Nie wymawiam "r".
    4. Poszłam rok wcześniej do szkoły :)
    5. Codziennie dziękuję Bogu za to co mam, i boję się, że to stracę.
    6. Mój ulubiony sok jest porzeczkowy :)
    7. Jestem optymistką, pesymistką, realistką, romantyczką i marzycielką w jednym <3

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)
    Wpadniesz do mnie? :*
    www.chlapanieatramentem.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje! I gratuluję wygranych tych w Internecie i w realu. Mogę tak jak Asia napisać 7 faktów tu?
    1. Często się zastanawiam nad sensem świata.
    2. Nienawidzę niemca.
    3. Chodzę do katolickiej szkoły
    4. Lepiej mi się spędza czas z chłopakami, niż z dziewczynami.
    5. Słucham czasami metalu.
    6. Nie lubię botaniki.
    7. Gdyby nie matma, marzyłabym o studiach astronomicznych.
    Wiem, głupie, ale nie wiedziałam co wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Siemka! Gratuluję wygranej! Powracam! Zajrzysz? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej!!!!!!!!!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, że odpowiedziałaś na nominację! :) Kurcze, wydawało mi się, że ten post już komentowałam na tablecie, ale czasami mi się nie publikują. Zazdroszczę ci bardzo, że mieszkasz w domku jednorodzinnym. ;**
    Wpadniesz do mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, Jess! Nie wiesz czy Hope już pisze kolejną część Nelki, lub czy mogłabyś się jej o to spytać? Bo właśnie na Piszemy nie mamy pojęcia co dalej, więc gdybyś mogła tam zaglądnąć i odpisać byłabym ogromnie wdzięczna ;)))
    Wpadniesz do mnie?

    OdpowiedzUsuń