środa, 20 marca 2013

Danbo

   Zaczynam się siebie bać, w ciągu 2 dni miałam już trzy zachcianki. XD Pierwsza to założenie nowego bloga: manytalies.blogspot.com (będę na niego wstawiać swoje opowiadania itd. :D), druga to, że chciałam sobie zrobić kąpiel z solą do kąpieli (ale niestety byla tylko sól do kąpieli nóg, więc tej zachcianki nie spełniłam :C), a trzecia to, że chce mi się wstawić jakieś zdjęcia na bloga. XD (Danbo ;]) Mam nadzieję, że będziecie wchodzić i na mojego drugiego bloga. ;D Jeśli będzie 5 komentarzy pod pierwszym postem, wstawię jakieś opowiadanie. ;D Proszę to dla mnie ważne. ;*

No, a teraz czas na Danbo. ;D







I jak się podobają? ;D Mi bardzo. *.* To do napisania i dobranoc! ;***

P.S. Zapraszam również na bloga swiatsylwi.blogspot.com To także ważne. ;D To jest blog mojej koleżanki, dopiero co założony. ;D Pozdrawiam gorąco. ;***

4 komentarze: