piątek, 15 lutego 2013

Książki

   Hejo. Wybaczcie, że Was zaniedbuję. Naprawdę przepraszam. Ostatnio czytałam "Ulysses Moore" Pierdomenico Baccalario, jestem już na 5 części. ;))) Niedawno skończyłam "Wszystkie chwyty dozwolone" Janette Rallinson. Czytam także "Stowarzyszenie Kopciuszków" Cassidy Kay, a niedługo zapewne zacznę "Baśniobór" Brandona Mulla. ;))) Niedługo dojdzie jeszcze 3. część "Drużyny" Johna Flanagana. Już nie wiem jaki jest tytuł "Pościg" czy "Łowcy". Właściwie to pasujący to "Łowcy", bo angielski to "The hunters". Wiecie, że 20 lutego będzie nowa seria Brandona Mulla autora "Baśnioboru"?  Nazywa się "Pozaświatowcy'. :D I pewnie zacznę czytać "Rio Anaconda" Wojciecha Cejrowskiego. (program dodatkowy z religii ;D). ;)))

P.S. Jestem wielka w końcu udało mi się wstawić listę ulubionych blogów. :DDD








8 komentarzy:

  1. Ale szybko czytasz, skoro preczytałaś tyle książek ostatnio ;) Szczerze to żadnej z nich nie czytałam, ale czy planujesz napisać ich recenzje? ;* I jeszcze dziękuję za umieszczenie na liście ulubionych blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy Asiu. ;D Recenzje napiszę jak będę miała czas, a aż tak szybko nie czytam, bo jeszcze ich nie przeczytałam. ;))) Niedługo postaram się napisać recenzje. ;*

      Usuń
  2. Woow! Ha nie mam czasu na czytanie. Nauka, nauka, nauka... Ech, ta szkola mnie wykancza ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak naprawdę też ledwo co się wyrabiam. ;/// Mnie też szkoła wykańcza. -.-

      Usuń
  3. Pierwszy rozdział nowej książki autora "Baśnioboru" jest dodawany do aktualnego VG

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam wszystkie części Ulysses Moore i byłam wniebowzięta. Wciągnęło mnie od razu. ;D

    OdpowiedzUsuń