wtorek, 5 lutego 2013

Niespodzianka

   Hejo. Wybaczcie, że mnie nie było, ale się zaczytałam. XD Czytałam serię "Ulysses Moore". I nadal ją czytam. ;D Jestem na 3 części. :3 I co będzie jak skończę?! :C Będę musiała wypożyczyć kolejną. I zaczynam żałować pewnych decyzji. Bo weszłam w to na wikipedii i w bohaterach zobaczyłam coś czego nie powinnam była. Więc ostrzegam. A tak z innej beczki, czytał ktoś? Jeśli nie to polecam gorąco. ;D (Później napiszę recenzję ;]) I polecam także "Baśniobór" chociaż go jeszcze nie zaczęłam czytać. XD A teraz doszła jeszcze szkoła... Dzisiaj byłam z klasą w Teatrze Lalek na przedstawieniu "Pieśń o cieniu".

P.S. W piątek był na TVN film "Władca Pierścieni: Powrót Króla". ;D Oglądał ktoś? Bo ja oczywiście tak. <3

Wybaczcie, że Was tak zaniedbuję i, że nie komentuję Waszych blogów. :( Naprawdę przepraszam. :C Ale mam dla Was jako wynagrodzenie niespodziankę. :D (chociaż i tak wiem, że powinnam odwiedzać i obiecuję, że w najbliższym czasie się postaram) Mam nadzieję, że się spodoba i, że choć trochę się zrekompensuję. ;)))

Elf 8

Ozzy wybałuszył oczy.
- Coś ty zrobił?! - wykrzyczał zduszonym głosem, oniemiały. Ja byłem tak samo zdumiony i przerażony jak on.
Haldir spojrzał na niego smutnym wzrokiem.
- Tak musiałem - odrzekł.
Jego głos był nieszczęśliwy tak jak wzrok.
Wszyscy byliśmy przestraszeni. Brat Ligolisa rozejrzał się wokół.
- Nie musicie się bać. Z wami tak nie zrobię. On tego potrzebował.
Popatrzyliśmy po sobie. Na szczęście Ozzy zmienił temat. Jednak nie był on lepszy.
- A tak w ogóle to po coście tu przyszli?! Żeby pokazać  waszemu ojcu naszą bazę?! -oskarżał Haldira.
Spojrzałem pytająco na Rossa, który (nie wiem kiedy) podszedł bliżej mnie.
Skinął lekko głową co oznaczało, że zaraz się dowiem.
Oskarżony spojrzał na przedmówcę.
- Nie.
- Ach tak? To niby dlaczego tu przychodzicie bez zapowiedzi czy pozwolenia, wiedząc gdzie jest nasz schron, czepiacie się Leo i na dodatek zabijasz swojego brata?!?! - aż się zdziwiłem, że mój przyjaciel umie mówić w takim tempie i bez choćby jednego zająknięcia.
- Wcale go nie zabiłem - wycedził przez zęby brat Ligolisa. Spojrzał przy tym ostro na rozmówcę.
A ja jednak nie wytrzymałem:
- A kim jest i... - nie dokończyłem, bo Ross zatkał mi usta dłonią. Dwójka kłócących się nie zwróciła na to uwagi.
- Przecież dobrze wiecie, że jeśli król to odkryje to już po nas!! - wykrzyczał Ozzy.
Czułem na sobie spojrzenie Rossa mówiące: "I po co ten brak cierpliwości?".
Nagle pojąłem. Elementy układanki złączyły się w całość.
Kiedy elf zdjął mi dłoń z ust od razu zerwałem się na równe nogi i wrzasnąłem z całych sił:
- TO ICH OJCIEC JEST KRÓLEM?!?!?!?!?!?!?!?!?! - aż sam na chwilę przestałem słyszeć i zamgliło mi się przed oczami.
Haldir spojrzał na mnie z lekka oszołomiony, Ozzy tak samo.
- Tak - odpowiedział blondyn.
- Następnym razem ostrzeż zanim się tak wydrzesz. - powiedział z wyrzutem Ross. - To zdążę zatkać sobie uszy.
Zignorowałem go. Patrzyłem ciągle na Haldira, który chyba zamierzał coś zrobić. Uniósł dłoń, a drugą pokazał mi, żebym usiadł. Posłuchałem. Wokół jego dłoni znów pojawiła się księżycowa poświata.
Ligolis otworzył oczy.
Uniósł się na łokciu i trzymając się za głowę spojrzał z wyrzutem na brata.
- Coś ty mi zrobił? - zapytał z tym samym.
- Nic - odrzekł Haldir. Jednak zaraz zaprzeczył sam sobie mówiąc:
- Potrzebowałeś tego.
- A co ty możesz wiedzieć o tym czego potrzebuję, a czego nie? - spytał ponownie "poszkodowany".
- A uwierz, że wiem - odparował jego brat. Jednak w jego oczach widać było radość.
Ligolis westchnął.
- No dobra, zakończmy już ten temat - powiedział wstając. Zaczął rozmasowywać sobie głowę.
- Okej. Mam jedną radę. Niech każdy przestanie wrzeszczeć.
- A skąd wiesz, że wrzeszczeliśmy - zapytał zdziwiony Ozzy.
Zapytany spojrzał na niego.
- Bo wiem. Nie wiem skąd, ale wiem.
Haldir prychnął.
- Ty zawsze wszystko wiesz - powiedział z ironią.
Jego brat spojrzał na niego  krzywo.
- Jaasne.
Potem odwrócił się do reszty.
- To jak, dojdziemy w końcu do porozumienia? - zapytał.
- Wątpię.
To był mój głos. Wszyscy popatrzyli w moją stronę.
- A to dlaczego? - zadał mi pytanie Ligolis.
- Bo mnie okłamujecie i coś przede mną ukrywacie - łaskawie udzieliłem mu odpowiedzi.
Bracia spojrzeli po sobie.
- A ty znowu z tym samym - westchnął młodszy z nich.
- Tak. I nie przestanę dopóki mi tego wszystkiego nie wyjaśnicie - rzekłem szorstko.
- Dobrze, wiesz...- Ligolis przerwał. -Chyba musimy już iść - tu zerknął na brata.
Haldir kiwnął głową.
- Prawda - potwierdził.
Ligolis spojrzał jeszcze na mnie i powiedział:
- A ty się nad czymś zastanów.
Po czym wyszli. Odetchnąłem z ulgą.
- Nie wiedziałem, że oni są z królewskiej rodziny - oznajmiłem.
- No widzisz, oni całkiem dobrze to ukrywają - odrzekł Ozzy.
Nagle coś mi się przypomniało.
Zesztywniałem. Popatrzyłem na mojego przyjaciela z przerażeniem w oczach. Ten z początku nie wiedział o co mi chodzi, ale zaraz coś go tknęło. Pobladł.
- Ch-Chyba też musimy już iść - stwierdził Ozzy.
- T-Tak - potwierdziłem. -Chodźmy.
- Hej, ale co się sta... - zaczął Ross, lecz nie dokończył, gdyż byliśmy już przy drzwiach.
- Później! - rzucił na odchodnym mój przyjaciel.
Wszyscy patrzyli na nas z wielkim zdziwieniem.

Mam nadzieję, że się podoba. :3 Ktoś wie o co im chodzi? ;D Jeśli tak to pisać w komentarzu! ;D

Pozdrawiam. ;*

8 komentarzy:

  1. Elfa przeczytam w piątek. A WP oglądałam ;) UM też czytałam oprócz ostatniej części.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeczytałam wszystkie części "Ulysses Moore" i mnie po prostu oczarowało. Kocham tę serię! *.* Mi opowiadanie się oczywiście bardzo podoba. ^^ Zapraszam do mnie w wolnej chwili! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem na III części. Uwielbiam tę książkę. Mam nadzieję, że będziesz mnie nadal odwiedzać. Przepraszam, że dawno do ciebie nie zaglądałam, ale nie miałam czasu. PRZEPRASZAM ;-) Teraz już będę tu wpadać.
    olcia700
    jaimojmalykat.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem w trakcie czytania tej serii... Jest świetna! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadniesz do mnie? (asiadziennik.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaaadne opowiadanie! Zobaczysz moje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wygląd bloga ;*.
    Wpadniesz na mojego ? http://hguide69.blogspot.com/
    PS : Rozdział mnie zaciekawił. Informuj mnie o nn, ok ?

    OdpowiedzUsuń