poniedziałek, 29 lutego 2016

1. miejsce!

1!!! 1!!!!! Pierwszeeeeeee!

Na Mistrzostwach Polski!

Mistrzowie Pooooolskiiiii!!!!

Razem z najlepszą grupą pod słońcem o nazwie "Szał" zajęliśmy wczoraj 1. miejsce na Mistrzostwach Polski w tańcu federacji WADF w Inowrocławiu. :D
O luju, jak się cieszę. <3333

Btw dziś 29 lutego! :D
Wykorzystałam dobrze ten dzień - przespałam większość. xD Tak to jest jak się wraca po 2....

Ah, oraz serdecznie zapraszam na facebookową stronę mojego Elfa! :D (tak, założyłam xD)
tutaj. ^^ Byłabym wdzięczna za lajki i aktywność, jeśli ktoś ma konto. ^^ ;*

Oraz serdecznie zachęcam tutejszych pisarzy do dołączenia do facebookowej grupy Pisarze-amatorzy. ^^ Gorąco zachęcam! :D

A teraz do napisania i idę pisać Elfa! :D *.*
Papa i kocham Was! ;*

A! Jeszcze jedno!
Wchodzić i czytać! :D
Jedna z najlepszych powieści ever, poważnie. <3
Tak wiem, że już aż 16 rozdziałów, ale... wierzę w Was, dacie radę! ^^ xD Warto! Ogromnie warto!
Dodam, że pisze to moja przyjaciółka. <3
Naprawdę polecam, bo jest to wspaniała historia, genialnie napisana. :D
To dla mnie bardzo ważne, więc liczę na Was. <3

A teraz już uciekam. :D
Papa! ;* <3 *.*

9 komentarzy:

  1. Możesz mi powiedzieć tak dokładnie o czym jest twój blog bo go nie ogarniam tak trochę

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć już to robiłam, to mogę to zrobić jeszcze raz. Gratuluję 1. miejsca w Mistrzostwach Polski!!!!
    Jestem z Ciebie bardzo bardzo dumna i jak się w końcu spotkamy, to się przygotuj na dużo przytulasów ;)
    A śpij sobie śpij, zasłużyłaś :) <3
    Życzę weny do "Elfa".
    Ojejciu, jesteś kochana, że tak zachwalasz mój blog. Czuję się zaszczycona i kocham Cię jeszcze bardziej ( jeśli to w ogóle możliwe ;) )
    Ciepłego łóżka i kolorowych snów!
    Kocham Cię! <3
    Pozdrawiam ciepło Tris *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do LBA :) Szczegóły na http://hopebravestory.blogspot.com

      Usuń
  3. Gratuluję! :D Woow, mistrzostwa Polski! Gratulację! :D Zaraz wejdę na fp "Elfa" i ci polajkuję. Komentować raczej nie będę, bo rzadko to robię na facebooku... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Wpadnę obejrzeć to opowiadanie, jak tylko będę mieć czas (w kwietniu/maju?) ;)
    Polubiłam stronkę na FB :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, gratulacje! :D Nie mam pojęcia co to jest taniec federacji WADF, ale na pewno coś super! :D Podziwiam, gratuluję! ^^
    Lajkuję „Elfa" i czekam na rozdziały! :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiadając na Twoje pytanie na moim blogu: tak, możesz. Jeśli wiesz, które to moje konto to z wielką przyjemnością zaakceptuje zaproszenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O hej!
    Komentarz będzie długi jak na mnie :)
    Nie przeczytam tego o piłce bo mnie to najzwyczajniej w świecie nie interesuje (ciężko się takie rzeczy (które nas nie interesują oczywiście) się czyta). Opowiadań nie tknęłam i w najbliższym czasie chyba nie tknę bo mam sporo blogów do nadrobienia (3kl gim -,-) ale elfa przeczytałam całego
    z samego początku spodobało mi się imię 'Ligolas' (fajnie to brzmi, gratuluję) (chyba dobrze napisałam)
    No ale z początku to opowiadanie (jak każde u mnie) wydało się nudne i bez sensu wiec odłożyłam to czytanie na dwa tygodnie. Jednak w miarę jak zaczęłam czytać, zaczęłam zważać mnóstwo błędów (sama asem nie jestem i popełniam ich mnóstwo). No Tryliard wykrzykników, CAPS LOCK (nie używaj go w opowiadania w dialogach, bo razi w oczy), to że czasem zdarzały się błędy gramatyczne jak było z rasami gdy przybył na początku (chodzi mi o nową rasę (starcy z laskami (przeczytaj to i sama stwierdź(to najlepszy sposób)))) oraz no parę innych rzeczy ale już mniej ważnych.
    ale co mi się spodobało to:
    - rozmowa z podświadomością (na prawdę super sprawa)
    - imię 'Ligolas'
    - I to, że z zaczęło mnie wciągać do tego stopnia, że zaczęłam robić screeny i czytać je po drodze wszędzie
    - I ciągle czekałam na dalej, przez co się nie wyspałam do szkoły
    Tak więc jak zaczęłam cie obserwować temat zlałam, ale jak zaczęłam czytać to okazało się, że z każdym nowym rozdziałem zaczęłaś rozwijać swoje pisanie, za co naprawdę gratulacje, bo czytałam takie gdzie stanęli na początku :)
    No i nie pogratulowałam, wiec gratuluję i życzę przyszył sukcesów, weny twórczej, więcej opowiadań (nie sześć na raz, bo to jazda)i powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń