poniedziałek, 22 lutego 2016

Dzień Myśli Braterskiej

Dziękuję wszystkim za gratulacje! ^^ Jesteście najlepsi <3

Wszystkiego NAJlepszego z okazji Dnia Myśli Braterskiej! Dużo wytrwałości na harcerskim szlaku, rozwoju, samych sukcesów, wspaniałych ludzi, niesamowitych wspomnień i duuużo dużo więcej. :D
A nie harcerzom również! :D Nie czujcie się gorzej. :D ;*

Uwaga uwaga "zbrodnia to niesłychana"... wyobrażacie sobie, że "Elfa" nie było tu od roku i dwóch dni? Aż płakać mi się chce ;""C Gupia szkoła! (i gupi bal, ale ciii) Pracuje nad tym, więc mam nadzieję, że już niedługo się pojawi. ;') Dam Wam streszczenie przed następną częścią ;'D Wybaczcie mi kochani, proszę ;c

Oglądał tu ktoś Death Note? Bo nie wiem czy warto o tym pisać posta ;') Bo mnie takie jakby rozkminy naszły xD

W weekend mam turniej taneczny. Trzymajcie kciuki kochani, przydadzą się baaardzo bardzo bardzo! :D *.* ;* <3
Btw mieszka ktoś w Inowrocławiu? xD

Muszę lecieć uczyć się i dorabiać lekcje... -.-
Kocham Was! I do napisania! *.* ;* <3

3 komentarze:

  1. Serio, aż tyle czasu minęło od "Elfa"?! o.O Taaaak, przydałoby się jakieś streszczenie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal nie przeczytałam "Elfa". Chcę, chcę, ale nie potrafię się za to zabrać :D
    Oglądałam pierwszy docinek DN. To było takie świetne!
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie też wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Myśli Braterskiej! ( sorki za spóźnione życzenia)
    Życzę powodzenia na turnieju! Trzymam za Ciebie kciuki :)
    Jaki bal? Hmm...
    Niestety nie mieszkam w Inowrocławiu, a raczej stety, bo byłabym wtedy daleko od Ciebie.
    Jeszcze raz powodzenia! I pamiętaj, że Cię kocham i wierzę w Ciebie <3
    Całuski Tris *.*

    OdpowiedzUsuń