niedziela, 23 listopada 2014

Reklama blogów

Witam witam.

Dziś krótko, tak jakoś wyszło. Odkryłam ostatnio parę ciekawych blogów (opłaca się wchodzić profile różnych osób ;P) i chciałabym je polecić:

Znalezieni Marcina Guzika (jeszcze raz dziękuję za dedykację! <3)
Mei Galactik Football Starhorse,
Zapomniana Biblioteczka Kanany Black,
Podróż do Ennorath Marii Jurgielewicz,
Give me love... Branuriel Elli,
Nothing happens without a reason. Sandreuus1409,
Night Stories Davirii,
I te, które pewnie już znacie:
Only experiences Tutti,
Taki zwyczajny blog Poli,
Otchłań internetu Bukwy,
I jeśli ktokolwiek by jeszcze nie znał blogów Fobosa to tutaj macie linki:
Moje przemyślenia...
Books are window to world

No, a teraz kończę. ;D Macie te blogi do poczytania w rekompensacie. :3
Jeśli o kimś zapomniałam - reklamujcie się. :P (a i jeśli u kogoś się pomyliłam w nazwie to poprawiajcie mnie i z góry przepraszam! Polu (jeśli to w ogóle czytasz) przepraszam Cię za odmianę ;])

Do napisania kochani! ;*
Miłego i błogosławionego tygodnia. <3

P.S. Nie przeszłam z żadnego konkursu, haha. XD A Wy? ;D Pochwalcie się. ^^

3 komentarze:

  1. Ooooo! W końcu trafiłam na adres bloga Poli. :)

    PS. Dzięki za mini reklamę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, dzięki za takie rozpowszechnienie :D Ale super. Ej. Cieszę się, że Ci się u mnie podoba (chociaż ostatnio tak kiepściutko z postami, ale oj tam) ^^

    B.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, dziękuję bardzo za polecenie mojego bloga:D Naprawdę aż mi się ciepło na serduchu zrobiło. Nie zrozumiałam troszkę fragmentu z odmianą... nie zauważyłam niczego, za co mogłabyś mnie przepraszać;)
    I wybacz, że tak późno zajrzałam na Twojego bloga... ostatnio licho było u mnie z wolnym czasem (szkoła, jak zwykle)... ale teraz nadrabiam;)
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń