niedziela, 9 marca 2014

Ciekawostki

   Hejka!

   Co tam u Was? Dziękujemy za pochlebne komentarze do "Zderzenia dwóch światów". :D Kolejna część już niedługo. ;)

   Oglądaliście ostatnio "Piraci z Karaibów: Na krańcu świata"? Ja oczywiście, że tak. ^^ Wiedzieliście, że po wszystkich napisach jest jeszcze jedna scena? W której się od początku zakochałam. <3 Oto ona jeśli ktoś chce obejrzeć. ;D


   Znowu mam fazę na Piratów. ^^ Kocham Willa. <3 Mimo, że w 2008 roku został nominowany do Złotej Maliny za grę aktorską w Piratach trójce. XD Wiecie, że możliwe jest, że wróci w piątej części. Ale nie pewne. I nie wiadomo co z Keirą Knightley. (mam nadzieję, że dobrze napisałam XD) A teraz zamęczę Was faktami filmowymi. XD

Fakt 1.
"Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales" powstanie najprawdopodobniej w 2016 roku, lecz film może być zagrożony.

Fakt 2.
"Opowieści z Narnii: Srebrne krzesło" powstanie najprawdopodobniej w 2015 roku, jego scenarzystą jest David Magee, autor "Życia Pi".

Fakt 3.
W Piratach 1. części jednej ze scen filmu spod chustki noszonej przez Deppa wystaje metka Adidas.

Fakt 4.
W Piratach 1. części podczas jednej ze scen, w której Jack Sparrow steruje "Interceptorem" można zaobserwować całkiem współcześnie ubranego "pirata". To jeden z członków ekipy filmowej, który w tym czasie kręcił się po statku.

Fakt 5.
W Piratach 1. części podczas, gdy Jack i komodor rozmawiają w łodzi o zasadzce, w kadrze pojawia się zielona płetwa nurka-widać ją po prawej stronie łódki.

Fakt 6.
W Piratach 1. części na końcu filmu, kiedy Jack krzyczy do załogi "Na pokład szczury lądowe" u jego boku stoi pirat, a tuż za nim człowiek w białej koszulce i okularach przeciwsłonecznych.

Fakt 7.
W Piratach 1. części w scenie, w której Czarna Perła ściga Interceptora w jednym ujęciu widzimy Willa stojącego na rufie, a w kolejnym ujęciu wychodzi spod pokładu.

Fakt 8.
W Piratach 1. części kiedy Elizabeth steruje Czarną Perłą w pierwszym ujęciu ster jest całkowicie opleciony liną. W następnych zwisa z niego zaledwie kilka sznurów.

Jeśli chcecie więcej ciekawostek piszcie. ;D

Do napisania! ;*

2 komentarze:

  1. Następna część "Opowieści z Narnii" zostanie zekranizowana? Super! :D Nie mogę się doczekać (jeśli wgl zekranizują wszystkie części OzN) adaptacji "Siostrzeńca czarodzieja", tak brzmiał tytuł chyba ostatniej części "Opowieści..."? ;)
    A fakty o "Piratach z Karaibów" ciekawie i śmieszne, choć filmów nie oglądałam.
    PS. To ja - Fobos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmieszne fakty. Szczerze to w filmie wcześniej nie zauważyłam żadnego. Chyba muszę go jeszcze raz obejrzeć xD

    OdpowiedzUsuń