niedziela, 2 lutego 2014

Ferie

   Hejka!

   Mam ferie, a ostatnio w ogóle mnie nie ma w domu. XD Od razu w sobotę wyjechałam na zimowisko harcerskie. Wróciłam we czwartek, obejrzałam sobie z rodziną "Trzech muszkieterów" z Lukiem Evansem i Orlando Bloomem (<3), a w piątek pojechałam do koleżanki na ok. 7,5h. W sobotę ok. osiem godzin byłam na urodzinach przyjaciółki, gdzie było cudownie. ^^ <3 Jutro może pójdę się spotkać z koleżanką, a we wtorek prawdopodobnie pójdę z inną do kina. A przez następny tydzień codziennie będę chodzić na tańce od 16 do 18. Ale zabiegane ferie. XD

A jeśli chodzi o zimowisko to było wręcz cudownie. <3 ^^ Mieliśmy obrzędowość powstania warszawskiego i mojej drużynie przypadło śpiewanie piosenek patriotycznych tak, żeby zimowisko słyszało oprócz jednej dziewczyny. Świetne było też to, że mogłam się spotkać z dobrymi koleżankami. :D <3

A jak Wy spędzacie ferie? Już je mieliście czy macie czy będziecie mieli? Liczę na odpowiedzi w komentarzach. :)

To do napisania! ;*

P.S. Natalia ja również wręcz kocham słowo "epickie" i używam go namiętnie. :D A bajki animowane to ja kocham i oglądam wiele animowanych seriali. *.* <3

1 komentarz:

  1. Ja też mam aktualnie ferie. :) Ciekawie je spędzasz. Przynajmniej nie będziesz niczego żałowała.

    OdpowiedzUsuń