niedziela, 16 lutego 2014

Buddy

Hejka!

Co tam u Was? Ja właśnie szukam wiadomości o Litwinach na Podlasiu na WOS. -.-

Oglądaliście któryś z 4 filmów o Buddym - psie sportowcu? Ja będę chciała obejrzeć wszystkie, a oglądałam jeden i trochę. XD Między innymi dlatego chcę je obejrzeć, bo tam gra Kevin Zegers. XD (Fobos pamiętasz go? Alec Ligtwood :D)

Wybaczcie, że jest mega krótki ten post, ale muszę jeszcze dokończyć lekcje, posprzątać pokój i się umyć. Piszcie jakie ostatnio filmy oglądaliście. :D

I jeśli byście mogli to mi przypomnijcie (nie wiem jak XD), że mam napisać jakąś recenzję. ;D

Do napisania! ;* <3

P.S. Oglądałam wczoraj i łyżwiarstwo i skoki. *.* Stoch jest wielki. <3





A oto Kevin Zegers (trochę młodszy niż teraz XD) z Buddym:   :D


2 komentarze:

  1. To jest Kevin?! xD
    Miałam podobne zadanie na WOS co ty, tylko, że o Ukraińcach na Pomorzu Zachodnim. ;)
    Chyba obejrzę sobie pierwszą część tego filmu w weekand. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o takim filmie... Niezbyt interesuję się też psami, ale może sięgnę? Bo brzmi kusząco, nie powiem:-D
    Pozdrawiam,
    Pola
    takizwyczajnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń