wtorek, 31 grudnia 2013

Szczęśliwego Nowego Roku!!!!

   Przepraszam!!! Wiem, że zawaliłam. -.- Ale wiecie, przed świętami, święta, święta i po świętach.

   Jak u Was święta Bożego Narodzenia? U mnie świetnie!!! Dostałam m.in. słuchawki, koszulkę z Hobbita, zegarek, słodycze, książki Brandona Mulla (3 części "Pozaświatowców" i "Wojnę Cukierkową" [a Baśniobór <3 w tamtym roku :D])... A Wy? ;D

   25 grudnia byłam na filmie pt. "Hobbit: Pustkowie Smauga". To jest świetny film! Wszystkie efekty specjalne genialne zrobione; smok, Nekromanta z Dol Guldur, aktorzy genialnie zagrali i ogółem wszystko było genialne. :D <3 Gorąco polecam. ^^ <3
Fobos: Tak u nas też jest tak, że się plakat dostawało. :D U mnie na ścianie w pokoju wiszą 3 plakaty z Legolasem. XD
Natalia: Uważam, że bardzo warto i przeczytać i obejrzeć Hobbita. :D

A teraz parę śmiesznych cytatów:

"- Jesteś aresztowany.
- Pod jakim zarzutem?
- Władca jakiś wymyśli."

"- Dlaczego to zrobiłeś? Obiecałeś, że go uwolnisz.
- I uwolniłem. Jego głowę od żałosnych ramion."

"- Wiemy gdzie mieszkasz!
- To małe miasto Alfridzie. Każdy wie, gdzie każdy mieszka."

"- Nie przeszukasz mnie? W spodniach mogę mieć wszystko.
- Albo nic."

   A jak Wy spędzaliście święta? A sylwestra? Ja siedzę w domu i gramy sobie w planszówki. :D

   A teraz: Szczęśliwego Nowego Roku 2014!!! Niech będzie o wiele, wiele, wiele lepszy od 2013! I niech nic złego Wam się nie zdarzy, a za to duuuuuużo dobrego! Oraz natchnienia moje drogie znajome pisarki!! ^^ ;* <3

   A teraz spam z Hobbita. :D







3 komentarze:

  1. U mnie w mieście to będzie leciało w teatrze, więc się chyba wybiorę, ale niestety na dubbing, bo z napisami będzie za późno ;=; Również życzę szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaaaak Kili dobry był z tym tekstem. xD W dubbingu Tauhierl (sorki za przekręcenie) powiedziała: Nie sądzę. Ale Polacy i tak zawsze w dubbingach dodają dużo od sb.
    Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jess, czekamy na oddanie głosu na opowiadanie na Piszemy bo warto! I trochę spóźnione szczęśliwego Nowego roku!

    OdpowiedzUsuń