wtorek, 3 grudnia 2013

Szczere przeprosiny

    Witajcie!

Przepraszam za tę wręcz niewyobrażalnie duża przerwę, ale straciłam chęci. Co do "Elfa" to nie, lecz do prowadzenia tego bloga i owszem. Miał to być już blog tylko na "Elfa". Jednak dzisiaj sobie (czekając aż mi się otworzy internet) przeglądałam zdjęcia, które wstawiałam na bloga i nie tylko. Zrobiło mi się smutno, powróciły wspomnienia i postanowiłam, że nie mogę tego tak zostawić. Za daleko doszłam, żeby to teraz zwyczajnie porzucić z lenistwa.

A teraz apel:

Czytelnicy mojego bloga!
Jeśli tam jesteście odezwijcie się! Chciałabym zobaczyć czy mam dla kogo jeszcze prowadzić tego bloga. Nawet jeśli nie to i tak będę. Jednak miło by było, gdyby ktoś to czytał. Wiem, że już nie zasługuję na wielu czytelników, po tym jak dałam taką plamę. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Każdego kto przeczyta ten post i kto chce, żebym dalej prowadziła tego bloga, błagam, niech napisze komentarz!! Może to być nawet kropka. Bardzo proszę to dla mnie mega ważne. Obiecuję, że postaram się zamieszczać co najmniej 1 post tygodniowo. Niestety, nie mogę zagwarantować rezultatów. Ale mogę Wam przysiąc, że naprawdę się postaram.

Muszę przyznać, że tęskniłam za Wami. :)

Obiecuję poprawę. ;)

Do napisania! ;*

3 komentarze:

  1. PROWADŹ DALEJ!
    A "Elfa" nadrobię najprawdopodobniej w weekand. Jeśli zapomnę, napisz przypomnienie w komentarzu na moim blogu. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Prowadź dalej! Obiecuję, że przeczytam następne części Elfa!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadź dalej! I żeby nie było, piszę kropkę. :) /Hope

    OdpowiedzUsuń