czwartek, 4 lipca 2013

Dania

Siemanko! Wybaczcie, że dawno mnie nie było.

Na mistrzostwach zajęliśmy 13msc. :D

Skończyłam czytać: "Dary Anioła: Miasto Szkła", "Młody Samuraj: Droga Wojownika", "Młody Samuraj: Droga Miecza" i jestem w trakcie czytania "Młody Samuraj: Droga Smoka". ;D

Fobos z Darów Anioła najbardziej lubię Luke'a, potem Aleca, a następnie Isabelle. ;D

Byłam z rodzicami i bratem w Danii. :D Kocham Legoland. <3 Byłam także w Kopenhadze, Oceanarium, w miejscu gdzie obok siebie jest Morze Północne i Bałtyckie, w czymś naukowym skąd mam puzzle 3D i jechaliśmy kamperem. ;D To takie połączenie samochodu z przyczepą kempingową. ;D Nie mieliśmy wody, bo nam się zepsuła jakaś pompa czy coś w tym styl, a pod koniec (gdy byliśmy 100km od Warszawy na autostradzie) zepsuł nam się kamper i staliśmy na autostradzie 6 godzin. XD Śmieliśmy się, że jesteśmy na torze formuły jeden, bo tak brzmiały pojazdy przejeżdżające obok, a pęd powietrza sprawiał, że kamper się trząsł, gdy przejeżdżały. Nudziło mi się i stwierdziłam, że będę Soniczką i pobiegam po autostradzie, ale mama mi nie pozwoliła. XD Staliśmy te 6 godzin, bo czekaliśmy aż z Białegostoku przywiozą nam samochód zastępczy, osobówkę. ;D

Ogólnie ten wyjazd był ŚWIETNY!!!!!!!!!! <33333

W niedzielę wyjeżdżam na obóz harcerski, a wracam 24 lipca.

Około 27 lipca mój blog obchodzi urodziny!!! ;D

Na razie to wszystko, do napisania! ;*

3 komentarze:

  1. Fajnie z tą Danią masz! :D Gratuluję ci 3 miejsca!!! Ja najbardziej lubię Aleca i Magnusa. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczką, fajnie miałaś wyjeżdżając do Dani! Oczywiście gratuluję wyniku na mistrzostwach i zbliżającej się rocznicy bloga! Akurat w moje imieniny... :)

    http://dziennik-zwyczajnej-nastolatki.blogspot.com/ W wolnym czasie zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam w Danii gdy miałam 6 lat, więc niewiele z tego wyjazdu pamiętam, aczkolwiek nigdy nie zapomnę Legolandu ;)
    www.mint-and-mint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń