sobota, 27 lipca 2013

1. urodziny bloga

Witajcie!

Dzisiaj szczęśliwy dzień! Dokładnie rok temu napisałam pierwszego posta! A więc to znaczy, że mniej więcej wtedy go założyłam, a to zaś znaczy, że... Dzisiaj są urodziny mojego bloga!! :D

Jako prezent wstawię Wam niedługo dwie niespodzianki. ;D Cieszycie się? Mam nadzieję, że tak. :-)

Dzisiaj jest u mnie Hope i Wika, a ja dziś nocuje z rodzicami w Augustowie zapewne w namiocie. Mam nadzieję, że będzie fajnie. :)

Wybaczcie, że się nie odzywałam przez dwa i pół tygodnia, ale byłam w lesie. :D Wyjechałam na obóz harcerski... I tam ZDAŁAM NA STARSZĄ TROPICIELKĘ!!!!!!! Jestem MEGA szczęśliwa. :D ^^ (to stopień w harcerstwie)

Na razie kończę. ;D Do napisania! ;*

4 komentarze:

  1. Gratuluję rocznicy! Mam nadzieję, że my (jako twoi czytelnicy) doczekamy się kolejnej :) Czekam na kolejne wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję stopnia, ja dopiero niedługo kończę próbę na I stopień. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam ;) Zostałaś nominowana do Libster Award!!!

    OdpowiedzUsuń