czwartek, 13 czerwca 2013

Nudno O.o

Hejka.

Wybaczcie miii. Jestem na Mistrzostwach EUROPY, a nie Świata. -.-

Śpię na piętrowym łóżku. :D

A oto kłótnia Piotra z Kaspianem z Opowieści z Narnii: Książę Kaspian:

Łucja: Nie udało się?
P: Gadaj z nim.
K: Ze mną? Mogłeś odwołać atak, był jeszcze czas!
P: Przez ciebie już go nie było! Gdybyś trzymał się planu, nasi ludzie by tam nie zginęli!
K: A gdybyśmy zostali tu, w ogóle nie groziłaby im śmierć!
P: Sam nas wezwałeś, pamiętasz?
K: To był mój pierwszy błąd.
P: Nie, była nim myśl, że nadajesz się na władcę.
K: Ej! Ale to wy, nie ja, porzuciliście Narnię.
P: Nie, ty ją najechałeś! Masz do niej tyle samo praw co i Miraz! Ty, on, twój ojciec! Lepiej zostawcie ten kraj w spokoju!

I wtedy oboje przyłożyli sobie miecze do gardeł. :D

Wiem, wiem, chaotyczny ten post, ale mi się nudzi. ;D

Chcielibyście może jakiś opis postaci z Elfa? Albo jej historię? Albo może jakaś podpowiedź wydarzenia albo postaco, którą mogłabym dodać? ;D

Skończyłam "Miasto Popiołów" Cassandry Clare. ;D I będę czytać "Młodego Samuraja: Droga Wojownika", już zaczęłam. ;D

Dobra zaraz idę się myć. Na razie i dobranoc. ;*

P.S. Miałam wstaeić to przy Elfie, ale czasu zabrakło. ;D

2 komentarze: