niedziela, 11 listopada 2012

Pytanka 4

   A oto i kolejne pytanka:

Od Asi:

1. Jaki masz znak zodiaku?
Byk

2. Ulubiony przedmiot?
Chyba francuski.

3. Lubisz fotografować?
Nawet. ;)

4. Najważniejsza cecha ludzka?
Hmmm, chyba umiejętność kochania.

5. Lubisz blogować? :)
Of course! ;D

1. Kim chcesz być w przyszłości?
Jeszcze dokładnie nie wiem, ale na razie pokojówką. XD

2. Twoje największe marzenie?
Hmmm, mam ich trochę, ale największe... Mieć własnego konia i rozmawiać z nim tak jak to robili Zwiadowcy. *.*

3. Dlaczego prowadzisz bloga?
Szczerze? Nie wiem do końca. Po prostu wszyscy mieli i dziewczyny mnie namówiły... ;))) (w tym Ty ;D)

4. Lubisz zwierzęta?
Kocham!! *.*

5. Ulubiony przedmiot?
Chyba francuski. ;)))

6. Twoja największa pasja?
Taniec. *.*

7. Ulubiony blog?
Hmmm, dobre pytanie. ;DD Chyba nie mam, bo wszystkie są ekstra. ;*

8. Co powinnam zmienić na swoim blogu?
Nic, moja droga. ;*
Od Natalii:

1. Lubisz Frugo?
Tak, najbardziej białę. ;) ;D

2. Ulubiona dyscyplina sportowa?
Hmmm, nie wiem. Może siatkówka? ;))

3. Ile masz lekcji w poniedziałki?
7.

4. Lubisz grać w planszówki? Jeśli tak, to jakie?
Tak, np. w monopol. ;)) ;DD

I na koniec moje pytanie do wszystkich: Co powinnam zmienić na swoim blogu?? Odpowiadajcie w komentarzach!! ;DDD Pozdrawiam. ;**

1 komentarz:

  1. Nic nie zmieniaj. Gdyby szkoła nie istniała to bym ci napisała, żebyś dodawała częściej wpisy. Ale niestety szkoła istnieje, więc nie proszę cię o to.
    Fobos

    OdpowiedzUsuń