niedziela, 18 listopada 2012

Podziękowania + zdjęcia



   Hejo. ;) To znowu ja. ;D I chciałam Wam wszystkim podziękować, bo już wiem co zmienić na swoim blogu. ;DD ;* I jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to piszcie! ;DD Mam dzisiaj parę zdjęć. ;))
P.S. Niedługo mini konkurs! ;D


Tam ta ra ra ram! A oto i mini konkursik! ;DD Serio mini, bo tylko pierwsze miejsce. ;)) A oto i pytanie:
Co Twoim zdaniem przedstawia to zdjęcie?





















Kto napisze najlepszą teorię (lub prawdę ;]]) co to jest ten będzie mógł mi podać jeden temat, na który napiszę notkę. ;D Odpowiadajcie w komentarzach. ;) Powodzenia życzę! ;D    P.S. Niedługo większy konkurs więc się nie martwcie. ;DD

P.S.2 To trzecie zdjęcie jest do konkursu. ;)))) Wybaczcie, że z tym ułożeniem tak dziwnie. ;DD

17 komentarzy:

  1. To nie fair! Mi się nie wyświetla!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się nie wyświetla ale blog extra ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemka też nie miałam czasu, i czy też i mi wybaczysz.

    olcia700

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasna, że tak. ;D
      P.S. Niedługo się wyświetli! (zapewne XD)
      Jess

      Usuń
  4. Nie chcą mi się otworzyć te obrazki.. foch

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz już się wyświetlają.

    OdpowiedzUsuń
  6. HEJ!!! Świetna notka!!! Wpadniesz do mnie?
    olcia700
    jaimojmalykat.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dam fantazyjną odpowiedź na temat zdjęcia. ;)
    To są białe róże, które rosną na murze śpiącej królewny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne obrazki ♥ Blog równie super :)

    Zapraszam do mnie:
    http://rozanszczanka-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry blog! Zapraszam na mojego! http://onetiredpony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie są to róże, które czekają tylko na to, aby ktoś je zerwał i przyczepił do włosów. ;D Wpadniesz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Róże , które boją się powiedzieć hipoloktowozakoliastapotradomniszkopo i z tego powody zbladły ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie na losowanie!
    www.natal2000.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie zmiany wpadnij.
    olcia700
    jaimojmalykat.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń