sobota, 17 listopada 2012

Pytania

   Hejka. ;DD To znowu ja. XD Dzisiaj mam do Was parę pytań.

Pierwsze: Co powinnam zmienić na blogu? Tło, czcionkę, dodawać zdjęcia pod wpisami, dodawać więcej rzeczy z boku, zrobić nowe zakładki itd. itp. Czy tak jak Fobos uważacie, że nic? Bo coś mi się wydaje, że jakoś nudno na tym blogu. A Wam nie? Tylko odpowiadajcie szczerze!! ;))
Drugie: Lubicie pisać? Opowiadania, wiersze? Te sprawy? Jeśli tak to zapraszam na http://klubnatchnionegonastolatka.bloog.pl/ !! ;D To jest blog Natalii i można do niej wysyłać swoje teksty, a ona je wstawi! ;DD Pozdrawiam Cię Natalio. ;*
Trzecie: Zrobić jakiś konkurs? Mały, ale zrobić? Bo tak się zastanawiam... Pomóżcie mi. ;DD
Czwarte: Jaki jest Wasz ulubiony kraj? I język? I jeśli byliście za granicą to gdzie? A do jakiego kraju chcielibyście pojechać? I jakiego język się uczycie, a jakiego chcielibyście?

Takie tam parę pytań. XD Pozdrawiam! ;**

5 komentarzy:

  1. 1. Moze jakies zakladki i cos po boku...
    2. Kocham!!!! <3 Kilka juz wyslalam.;)
    3. Zrooobic!!
    4. Do francji! A ulubiony jezyk to chyba hiszpanski... Nie mam ulubionego. Za granica bylam tyle razy ze nie da sie zliczyc. XD


    zapraszam do mnie! www.polamojezycie.blogspkt.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie kilka rzeczy z boku ☻ A tak jest fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Możesz wstawiać zdjęcia pod postami.
    2. Uwielbiam, ale jeszcze nie byłam na tym blogu!!
    3. Możesz zrobić, złe nie koniecznie
    4. Do Fancji, a za granicą byłam mnóstwo razy. A ja chyba naj kocham francuski!!! A ty?
    www.jemappellezosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny blog, będę zaglądać częściej

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Dodawać zdjęcia i wstawić jakieś gażety.
    2. Dzięki za pozdrowienia! ;D Ja kocham pisać!
    3. Zrób!
    4. Kraj to raczej Włochy, a język angielski i francuski. ;)

    OdpowiedzUsuń