piątek, 31 maja 2019

Rozdroża


Tytuł: Rozdroża
Autor: William Paul Young
Data przeczytania: lipiec 2017

Opis: Anthony Spencer jest egoistycznym człowiekiem interesów. Guz mózgu sprawia, że zapada w śpiączkę i trafia do szpitala na OIOM. „Budzi się” w surrealistycznym świecie, w którym przeżywa ponownie swoje wzloty i upadki. Czy będzie miał odwagę, żeby dokonać krytycznego wyboru, który może naprawić wielką niesprawiedliwość, jaką wyrządził przed zapadnięciem w śpiączkę?

Moja opinia: Jest to książka autora „Chaty” i to był główny powód, dla którego po tę pozycję sięgnęłam, jednak muszę przyznać, że się nieco zawiodłam. Na początku powieści styl był dość poważny, więc spodziewałam się, że taka będzie również treść. Jednak z czasem fabuła stała się odrobinę dziwna i, moim zdaniem, czasem nawet trochę dziecinna. W ogólnym rozrachunku książka była dość ciekawa i dobrze się ją czytało, jednak oczekiwałam po niej czegoś więcej.




1 komentarz:

  1. Oglądałam "Chatę". Zaciekawił mnie ten film, ale po czasie miałam wątpliwości, co do niektórych treści. Chyba, takie historie nie są dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń