piątek, 1 lipca 2016

Wakacje się zaczęły

Hejooo! <3
Jak tam Wam wakacje mijają? Mi na razie super ^^ Jeżdżę codziennie na konie. :D Dzisiaj byłam w terenie! Pojechałam konno do lasu <3 Było cudownie <3 Mimo że padał deszcz... *.*

We wtorek wyjeżdżam z rodziną do Hobbitówy. :D Czymże ten cudowny twór jest możecie sprawdzić o tutaj. ;D Będę tam do niedzieli. ;)

Jakie macie plany na wakacje kochani? :)

Taki krótki post, jednak postaram się niedługo napisać dłuższy. :D A w międzyczasie powoli się tworzy 20. część "Elfa" ;) Będzie w końcu trochę akcji :D

Macie wattpada? :D

Już 27. lipca będą 4. urodziny mojego bloga! :D Aż się łezka w oku kręci... <3

A teraz dam Wam dwa wykonania Studia Accantus. :D Oba to są cuda nad cudy i pokazują, że ci ludzie to nie tylko utalentowani piosenkarze, ale również cudowni aktorzy. :D *.* <3

Najnowsza:





Piszcie co myślicie! :D ;)

Do napisania kochani! <3 ;* ^^ :D

4 komentarze:

  1. Nigdy jeszcze nie jeździłam na koniu, ale chętnie bym kiedyś spróbowała ;)
    Łoł, czyli będziesz przez kilka dni mieszkać w domu, w jakim mieszkają hobbici! To jest genialne! Też tak chcę :D
    Ja jadę za dwa dni nad morze, potem pod koniec lipca na Światowe Dni Młodzieży, a w sierpniu na tydzień przyjeżdża do mnie siostrzenica. Nie są to nie wiadomo jak wielkie plany, ale ja jestem zadowolona :) Resztę czasu poświęcę na książki, pisanie powieści i oglądanie filmów ;)
    U mnie też jakoś pod koniec lipca urodziny bloga, ciężko uwierzyć.
    Obiecuję, że w wakacje poczytam "Elfa", bo mi aż wstyd, że to tak odkładam i odkładam.
    Może sobie w wakacje powtórzę wszystkie części "Króla Lwa" i oczywiście super piosenki :D
    Pozdrawiam *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeździłam na koniu przez jakiś czas, ale nie był to raczej sport dla mnie.
    Życzę Ci miłego wyjazdu do tak cudownego miejsca :)
    Ja tam będę pisać, czytać, uczyć się włoskiego i odpoczywać.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. na wakacje tylko i wyłącznie konie, książki oraz pisanie !
    loudxsilence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, zazdroszczę jazdy konno! :D Też jeździłam kiedyś, ale kobieta, która miała te konie przeniosła się, gdzieś dalej od mojego miejsca zamieszkania. :-/ Fajnie, jeśli zrobisz post z pobytu w Hobbitówie i pokażesz zdjęcia. :D Pewnie ładnie tam jest. A dla kogoś, kto lubi Tolkiena to już w ogóle.

    OdpowiedzUsuń