sobota, 30 kwietnia 2016

LBA

Hehe, szybka jestem, nie? Trzy nominacje, z czego najstarsza jest sprzed prawie roku.
;')  xD
Wybaczcie Tris, Fobosie i przede wszystkim Kolorowe Stworzonko, że tyle zwlekałam. ;') Ale odpowiadam! ^^ xD

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Tris, Fobosa oraz Kolorowe Stworzonko. Ich blogi serdecznie polecam, a znajdziecie je o tutaj:
Tris
Fobos
Kolorowe Stworzonko

A więc zaczynamy. Najpierw pytania od Tris:

1. Ulubiona książka/seria.
Nie cierpię takich pytań. Mam trzy, więc wymienię trzy i o. Bunt. xD
A więc: Zwiadowcy, Baśniobór oraz Młody Samuraj. Najukochańsze. <333

2. Jakie jest twoje marzenie?
Znowu jedno? Ej no. xD Znowu bunt. Będą dwa.
Wydać książkę i odwiedzić Nową Zelandię.

3. Wolisz najpierw przeczytać książkę, a potem obejrzeć film, czy na odwrót?
Raczej najpierw książka. ;)

4. Czym się interesujesz?
A co to za pytanie? Zbyt ogólne! xD
Czytaniem, pisaniem, tańcem, jazdą konną, grą na gitarze, Nową Zelandią, Japonią troszku, blogowaniem i pewnie jest jeszcze z tysiąc innych rzeczy. xD

5. Planujesz w przyszłości mieszkać w Polsce czy chcesz wyjechać na stałe do innego kraju? Jakiego?
Zostaję w Polsce.

6. Twój ulubiony gatunek książek.
Fantasy. <3

7. Miejsce na Ziemi, które chciałabyś bardzo zobaczyć.
Jedno? Nowa Zelandia.

8. Wolisz Wielkanoc czy Boże Narodzenie?
Boże Narodzenie. <3 Chociaż w tym roku zakochałam się w Triduum Paschalnym. <3 Ale mimo wszystko Boże Narodzenie. :D

9. Gdybyś dostała taką władzę, by zmienić coś na świecie jak za sprawą czarodziejskiej różdżki, to co byś zmieniła? (np. głód, wojny)
Hmmm... Zamieniłabym wszystko na utopię. Chyba zlikwidowałabym nieszczęście. Po prostu.

10. Jakiemu filmowi przyznałabyś Oskara na tegorocznej Gali Oskarów?
I masz babo placek. *leci sprawdzić w internecie, jakie filmy były nominowane* Szczerze? Prawie żadnych nie oglądałam. xD A więc dałabym Oskara Hobbitowi Gwiezdnym Wojnom lub Marsjaninowi. :) Albo obu. xD

11. Czy gdybyś mogła zakazać czytania jakiegoś gatunku książek jaki by to był gatunek i dlaczego?
I masz babo drugi placek. Czy to nie jest przypadkiem moje pytanie? I pocóż ja takie wymyślałam...
Nie mam pojęcia. xD Serio. xD A niech se ludzie czytają co chcą. ;')



Na drugi ogień idą pytanka od Fobosa:

1. Jesteś umysłem ścisłym, czy humanistycznym? A może artystycznym?
Żadnym Humanistycznym.

2. Co byś zrobiła, gdyby nagle wybuchł wulkan pod Yellowstone, a ty byłabyś w Ameryce, a chmura pyłu zmierzała w twoją stronę?
Umarłabym ze strachu.

3. Wolałabyś autograf swojego ulubionego pisarza, czy aktora/piosenkarza/reżysera itp.?
Dobre pytanie. Hmmm... Pisarza już mam, więc może teraz aktora/reżysera. xD

4. Jaki jest sens w powieściach o miłości?
To zależy od powieści. I rodzaju miłości. W niektórych chodzi o samą wartość miłości, w innych o to, że jest ona napędem do działania, a w jeszcze innych, że miłość jest podstawową potrzebą każdego człowieka, jakkolwiek by się przed tym wzbraniał. Mówię, to zależy od powieści (w sensie fabuły) oraz rodzaju miłości, nie da się jednoznacznie stwierdzić.

5. Jak się nazywa Twój ulubiony polski film?
Kiler! <3 Kiler po wsze czasy! <333

6. Zrobiłabyś sobie w przyszłości tatuaż? Jeśli tak, to jaki?
Raczej nie. Przeraża mnie trochę to, że jest to decyzja na całe życie, tyle się jeszcze przecież może zmienić, w naszym myśleniu chociażby.

7. Jakiego gatunku zwierząt się boisz?
Jeśli pająki zaliczają się do zwierząt, to pająków.

8. Wolisz chemię, czy biologię?
Biologię zdecydowanie.

9. Wiesz już, co chcesz robić w przyszłości?
Dobry żart. ;') Nie.

10. Chciałabyś umieć jeździć na motorze?
* na motocyklu. Chciałabym.

11. Lubiłaś Witch?
Kochałam! xD




Teraz doczekała się Kolorowe Stworzonko. ^^

1. Co myślisz o swojej lampie?
Hmmm, zależy jakiej. Ta stojąca w salonie jest bardzo ładna. I pasuje do ogólnego wystroju.

2. Jeśli do końca życia miałabyś chodzić w jednych butach, jakie buty by to były?
Reeboki. Wygodne są.

3. Rower czy rolki?
Nie umiem jeździć na rolkach, więc rower. ;')

4. Wolałabyś iść do kina na premierę drugiej części Kosogłosa czy do teatru na RENT lub Metro?
Gdyby RENT lub Metro by mnie zainteresowały to do teatru.

5. Jaki jest Twój ulubiony owoc?
Dobre pytanie. Jabłko? Banan? Chyba te dwa.

6. Jakiego szamponu do włosów aktualnie używasz? Jesteś z niego zadowolona?
Szczerze to nie wiem jaki to teraz jest. O.o W każdym razie jest nawet spoko, ale wolę Naturię.

7. Z jakiego swojego sukcesu w tym roku szkolnym jesteś dumna najbardziej?
Z pierwszego miejsca z moją kochaną grupą w Inowrocławiu i Białych Błotach. <3 A, i z ukończenia wreszcie balu. xD

8. Czy na pulpicie Twojego komputera panuje okropny nieład niczym na moim czy wręcz przeciwnie - masz wszystko pięknie poukładane w folderach?
Nie mam własnego komputera. ;') *leci sprawdzić pulpit netbooka, na którym jest aktualnie* Hm. Tak pół na pół na tym wspólnym netbooku. xD

9. Jaka jest Twoja ulubiona bajka Disneya, DreamWorks'a, czy czego tam chcesz? Dlaczego?
Disneya - Kraina Lodu <33333333
Sony Pictures Animation - Hotel Transylwania <33333333

10. Nosisz zegarek? Jeśli tak - jaki? Jeśli nie - jaki chciałabyś nosić?
Noszę. :D Swatcha. <3

11. Na co zwracasz szczególną uwagę, kiedy poznajesz nową osobę?
Szczerze? Nie wiem. xD Może (żeby nie powiedzieć na wygląd) na twarz? W sensie - uśmiech? Może...


A teraz moje nominacje:
maskazycia.blogspot.com
nasziherbatkiswiat.blogspot.com
otchlan-internetu.blogspot.com
takizwyczajnyblog.blogspot.com
swiat-oczami-zakreconej-nastolatki.blogspot.com
onlyexperiences.blogspot.com

Tris, wiem, że ostatnio miałaś parę nominacji, dlatego to nie jest obowiązkowe, ale jeśli chcesz odpowiedzieć na te pytanka to czuj się nominowana. :D

hopebravestory.blogspot.com


A oto pytanka:

1. Ulubiony program telewizyjny?
2. Ulubiony film? (możesz wymienić parę)
3. Czy jest jakiś kraj, którym się fascynujesz? Jeśli tak, to jaki?
4. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje?
5. Jakie jest Twoje największe marzenie? (może być kilka)
6. Masz wattpada?
7. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa? (również może być kilka)
8. Wolisz gdy jest bardzo zimno czy bardzo gorąco?
9. Jaki jest Twój ulubiony napój?
10. Jakie zwierzęta lubisz najbardziej?
11. Lubisz pisać? Jeśli tak, to jaki gatunek?

A więc miłego odpowiadania! A, i majówki! Do napisania kochani! ;*
Kocham Was <3 (tych, którzy czytają a nie komentują również <3 ;*)

6 komentarzy:

  1. A ja bym nowym "gwiezdnym wojnom" Oskara nie dała :D
    Tymczasem ja bym sobie tatuaż zrobiła. Ładny, mały, może gdzieś na plecach, aby nikt go nie zauważył tak na co dzień.
    Pająki to zwierzęta. Tyle mogę powiedzieć dzięki mojej piątce z biologii :D
    Ja tam pozostanę na zawsze wierna jabłkom <3
    Dzięki za nominację!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. "Baśniobór", wydanie książki, "Hotel Transylwania" w tym się zgadzamy siostro ;)
    Jaki z Ciebie zbuntowany człowiek, mój humanie! Masz babo placek, sama wymyśliłaś to pytanie i wszyscy odpowiadają na nie, że nie zakazaliby żadnego gatunku o.o!
    Czemu ja nie wiedziałam, że twój ulubiony polski film to "Killer"? Też mi się bardzo podoba :)
    Widać, że human skoro nie wie,że pająki to zwierzęta, dokształcę Cię kiedyś, w końcu biologia rozszerzona. Haha :D
    Pozdrawiam Tris *.* z http://hopebravestory.blogspot.com
    PS Jak będę miała czas to odpowiem na nominację, a czemu by nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam do Ciebie prośbę - rzadko aktualnie wchodzę na bloggera w tygodniu i niektóre posty, gdzieś mi się gubią, dlatego, czy mogłabyś podsyłać mi linki do nowych postów na messengerze? ;)

    Nawet już zapomniałam, że zadałam Ci jakieś pytania LBA XD Pozwolisz, że odpowiem na te od Ciebie w poście o "Shadowhunters", który pojawi się na dniach. ;) Twoje odpowiedzi ciekawe, acz OSCARA (nie wybaczę Ci pisowni z postu xd)nie dałabym "Gwiezdnym Wojnom", ponieważ swoją świetność miały kilka lat temu i teraz ich efekty nie są na miarę Oscara. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do pewnego tagu na blogu :)

      Usuń
  4. Pięknie dziękuję za nominację:)
    Ja również nie umiem wybrać ulubionej książki. Każdą z faworytek kocham inną miłością i za co innego. Nie da się wybrać jednej!
    Pytanie, czy coś takiego jak utopia ma w ogóle rację bytu... *tak bardzo głęboko*
    Ja też bym raczej nie zakazywała czytania jakiegoś konkretnego gatunku, niech ludzie czytają, co chcą, wolny wybór:) Chociaż jeśli już, to zakazałabym czytania książek zwyczajnie głupich, bo na mózg się rzucają...
    A jakiego pisarza masz autograf?:)
    Pająki zaliczają się do zwierząt, zdecydowanie:D
    Gratuluję pierwszego miejsca :)
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie, takie pytania o jedną, najulubieńszą rzecz są zawsze takie zabójcze :D
    W Nowej Zelandii musi być fajnie. Ale żeby się tam dostać, pewnie trzeba odbyć jakąś szaloną dobową podróż samolotem... Uch.
    Dziękuję za nominację (ratujesz mi skórę!) i miłe słowa <3
    B.

    OdpowiedzUsuń