poniedziałek, 18 maja 2015

Moje 16. urodzinki ^^

Witam witam kochani. <3
Kocham ludzi. <3
Tyle osób składało mi życzenia, że ojeju <3
Kocham moją trenerkę <3
A trener to lamus xD <3
Dokładnie o 15:15 skończyłam dziś16 lat. ^^ *.*

Byłam w weekend na zawodach. :D V miejsce na 7 <3 Kocham moją grupę! <33333333333 (jak na nas to taki wynik jest GENIALNY)



Brutus <3 Słodziak, nie? ^^






P.S. Tylko nie myślcie, że zapomniałam o Semirze... O kimś takim nie da się zapomnieć.

P.P.S.Q.  Byłam w Krakowie na spotkaniu z Johnem Flanaganem!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD <33333333333333333 Kocham go!!!!!!! *O* ^^ <3


3 komentarze:

  1. Czy mi się zdaję czy p. Flanagan ma na sobie płaszcz podobny do tego, który nosili zwiadowcy? :D Super, że miałaś to szczęście spotkać się z autorem książek, które uwielbiasz. I... Spóźnione życzenia: wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, weny na przyszłość oraz oczywiście wydania książki! Aha, i radości, uśmiechu na twarzy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego :) Zdrówka, radości, szczęścia i spełnienia wszelkich marzeń!
    *taka typowa litania urodzinowa :)*
    Oj, jaki śliczny ten Brutus. Rasowy czy taki zwykły kundelek?
    O, fajnie, że byłaś na spotkaniu ze swoim ulubionym autorem. On chba na serio ma taki płaszcz, jaki mają Zwiadowcy :o W sumie to nawet fajna seria jest z tych "Zwiadowców" - ostatnio przeczytałam pierwszą część, chociaż akcja trochę zbyt długo się rozwijała...
    Pozdrawiam :)
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! ^^ Ostatnio uświadomiłam sobie, że dużo moich znajomych ma już 16 lat i to jest dla mnie takie trochę dziwne, że ja mam dopiero 13... Spełnienia marzeń! ^^
    Jejku, też miałam jechać do Bonarki na to spotkanie, ale czemu to było właśnie w ten dzień tygodnia, który jest najpracowitszy. :( Za to mój brat tam był, więc możliwe, że się nawet widzieliście. :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń