niedziela, 31 sierpnia 2014

Wróciłam z obozu

Hejka hej <3

W środę wróciłam z baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo fajnego obozu tanecznego. <3 <3 Teraz jestem także w innej grupie: jestem w "Po prostu skład", ale jeśli będę się wystarczająco dużo starać zostanę przeniesiona do grupy "Szał". :D

Jutro już do szkoły. (tak, tak, jeszcze jutro) Nie powiem, że jestem bardzo nieszczęśliwa. Właściwie od powrotu już się niecierpliwiłam, aby zaczął się rok szkolny. Dlaczego? Chyba głównie z powodu Szału. :) Będę chodzić najczęściej jak mi na to pozwolą różne sprawy na treningi do mojej poprzedniej grupy "Rachu Ciachu". <3 Chcę już móc w końcu zacząć się starać, by zostać przeniesiona. :) I oczywiście chcę się zobaczyć z przyjaciółmi. <3 Także z tymi, którzy idą teraz do pierwszej klasy do mojego gimnazjum. :D

A Wy? Stęskniliście się za przyjaciółmi? Lub za szkołą?

Zaczęłam słuchać piosenek Eda Sheerana. ^^ Piękne są. <3 (wiem, wiem, wiadomo to było od dawna)

Na obozie musieliśmy grupami stworzyć spektakl taneczny. Temat brzmiał: "Po drugiej stronie". I każdy musiał sobie wymyślić ciąg dalszy. :) U nas było: "Po drugiej stronie życia".
Fabuła: Były sobie dwie przyjaciółki, które razem tańczył. Jedna zachorowała na raka i umarła. Anioły zaniosły ją do Nieba. Druga umarła z tęsknoty i dołączyła do pierwszej w Niebie.
Tak w wielkim skrócie. :)
Nagrodą miał być teledysk: promo szkoły. Wygrały dzieci i... my. :D (ogółem wszystkie spektakle był MEGA ŚWIETNE)
Niektórzy mówili, że mieli mokre oczy i dreszcze jak oglądali nasz spektakl. Aż łezka się w oku kręci słuchając takich opinii. ;')
Miałam fazę na oglądanie filmików z przeszłości i słuchania muzyki z jednego układu. XD Filmik to także głównie układy. XD

Będę kończyć. Do napisania niedługo. :) <3


Jedna z ukochanych. <3 Użyta w spektaklu. ^^ (nie oglądałam teledysku, tylko słuchałam)

"Give me love" <3 Ed Sheeran <3

2 komentarze:

  1. Piosenka <3
    Hm, fabuła waszego spektaklu jest dość obeznana chyba... Przepraszam, to przez "Gwiazd Naszych Wina". Ale na pewno był piękny. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś nominowana do Liebster Award: http://maskazycia.blogspot.com/2014/09/liebester-award.html

    OdpowiedzUsuń