sobota, 11 maja 2013

Wszystkie chwyty dozwolone

Heja. Dzisiaj postaram się napisać Wam recenzję. :D

A więc tak. Tytuł książki w tytule posta. :D

   Książka ta została napisana przez Janette Rallinson. Opowiada o nastoletniej Samancie uczęszczającej do liceum. Zawaliła maturę, więc kandyduje na przewodniczącą samorządu, żeby chociaż trochę się poprawić. zresztą jej były chłopak Logan wplątał ją w zakład: zero złośliwości adresowanych do kogokolwiek przez 14 dni. Zresztą niedawno rzucił ją chłopak i nie ma z kim iść na bal maturalny. Podczas tych dwóch tygodni Samantha mocno się zmieniła. I za wszelką cenę chce osiągnąć swoje cele: wygrać w wyborach, wygrać zakład i znaleźć chłopaka. Czy jej się uda? Przeczytajcie sami!

Najważniejsze postaci: Samantha, Logan Hansen, Chelsea, Aubrie, Rachel, Cassidy Woodruff, Josh Benson.

Przypadkowe cytaty: "Następnego dnia rano zamiast plotkować, uznałyśmy z dziewczynami, że trzeba punkt po punkcie omówić strategię kampanii wyborczej."
"-Mam nadzieję, że poszłaś do dyrektorki i złożyłaś skargę.
Wzięłam grzankę z tostera i przełożyłam na talerz, choć całkiem straciłam apetyt.
-Kto w ten sposób prowadzi kampanię wyborczą, powinien zostać skreślony z listy kandydatów."

Moja ocena: Książka wielce wciągająca i ciekawa. ;D Gorąco polecam. ^^ Dla mnie 10/10. ;D

Mam nadzieję, że się podoba. ;D

Jeśli ktoś ma ochotę na czytanie to pewnie jeszcze dzisiaj wstawię opowiadanie na manytalies.blogspot.com  Gorąco pozdrawiam! ;*

4 komentarze:

  1. Słyszałam już gdzieś o tej autorce i czytałam jej jakąś książkę, tylko nie mogę sobie przypomnieć jej tytułu. Pamiętam tylko, że jakoś niespecjalnie mnie wciągnęła, ponieważ nie przepadam za tego typu powieściami. Lecz grunt, że tobie się podobała! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Janette i wszystkie jej utwory. Pisze bardzo przystępnym językiem, który łatwo wprowadza treść. Wydarzenia i postaci są często niebanalne, a książkę czyta się zapartym tchem!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń