czwartek, 11 kwietnia 2013

Filmy

Hejo.
Jestem chora i się nudzę. Znacie jakieś dobre filmy? Polecajcie w komentarzach, błagam. Nie chce mi się ostatnio czytać. ;_; Jak już wezmę książkę to czytam ją z przyjemnością, ale ostatnio nie chce mi się brać. ;_; Polecam filmy "Zambezia" i "Jutro kiedy zaczęła wojna". Zambezia mimo, że animowana ma świetną fabułę. :) Myślałam, że będzie większą bajką dla małych dzieci, jednak polecam ją dla ludzi w każdym wieku. A Jutro to ekranizacja książki o tym samym tytule. Też świetny, ale dla małych dzieci nie polecam wcale. :) Kto oglądał "Atlas chmur", "Hotel Transylwania" lub "Małpy w kosmosie"? Ja oglądałam wszystkie te filmy i są świetne. :D Gorąco polecam. ;) Błagam, polecajcie jakieś fajne filmy.
To papa. ;*

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie oglądałaś już te filmy:
    Harry Potter i Insygnia Śmierci cz 2
    Hobbit
    Trylogia Władcy Pierścieni
    Piękne Istoty

    A z bajek fajni są "Strażnicy marzeń".

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem chora i dzisiaj oglądałam "Harry Potter i Insygnia śmierci 1", a jutro mam zamiar obejrzeć drugą część. Polecam ci także "Igrzyska śmierci". :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Jess dostajesz ode mnie nominację :)
    http://swiatsylwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny blog- sensowne notki ♥
    obserwuje i licze na rewanż (to dla mnie bardzo ważne):>

    http://karo-karoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń