wtorek, 31 maja 2016

Witojcie!

Witojcie!
Jak tam wam życie mija?
Mi nawet dobrze ^^

Co dostaliście na Dzień Dziecka? (tak, wiem, że to jutro, ale liczę się z tym, że większość przeczyta ten post już w Dzień Dziecka xD)

Ja dostałam "Drużyna: Nieznany Ląd" oraz "Baśniobór. Przewodnik opiekuna", kilka ubrań
i
jadę na dni Tolkienowskie do Poznania <333 ^^

Ktoś może będzie? :D

Ogółem dostałam m.in "Krainę Lodu", "Silmarilion", "Niedokończone Opowieści", kubek z SW i dwie poduszki (jedna z Hobbitem, druga z Legolasem) na urodziny ^^

Ehhh... Miał być post o czymś, ale wyszło jak zwykle. Niedługo postaram się coś dłuższego napisać (na przykład odpowiem na tag od Fobosa. o tak)

A teraz powodzenia w szkole! Z paskiem mi tam zdać! :D

Bayo, shitake i do napisania kochani! ;* ^^ <3

P.S. Lubicie deszcz? Ja kocham! A dziś u mnie był taki duuuży <3

P.P.S. Czytał ktoś Servampa? Plis, powiedzcie że tak <3

2 komentarze:

  1. Żyję, jakoś.
    Ja dostałam sweter i 50 złotych :P
    Okej, chciałabym mieć kubek ze Star Wars :D
    Pasek będzie, średnia powyżej 5,0 też, no i oczywiście ładne wyniki z egzaminów ;)
    Lubię atmosferę po deszczu :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam just bombonierkę... DNI TOLKIENOWSKIE W POZNANIU?! Jezu! Mam nadzieję, że nie w czerwcu... Przez tą szkołę wszystko stracę... Poproszę, żebyś mi napisała, kiedy one się odbywają. ;)
    Deszcze są super. Lepsze przynajmniej od upałów. ;p

    OdpowiedzUsuń