środa, 1 lipca 2015

PRZEPRASZAM

PRZEPRASZAM
To w sumie chyba dobre słowo na powitanie w tym momencie.
Naprawdę Was przepraszam, bo wiem, że zwyczajnie zawaliłam sprawę. Przepraszam.

Ogółem wycieczka była super, Dzień Dziecka też (dostałam książkę "Kraina Jutra" i byłam w kinie na "Krainie Jutra"). Egzaminy poszły mi dobrze, nawet bardzo dobrze :) Będę miała chyba ok. 140 punktów do liceum, a w piątek (z czego w czwartek wyjeżdżam na obóz harcerski, pozdrawiam) dowiem się, czy się dostałam. :) 12-14.06 był turniej taneczny w Jardzie - zajęłam trzecie miejsce z duetem i trzecie z miniformacją. :) Teraz u przyjaciółki jestem, więc pozdro. :)

Już byli trzecioklasiści: jak przeżyliście zakończenie roku? Ja nie najlepiej. U nas zakończenie roku było w czwartek (wtedy prawie nikt nie płakał), a w piątek odebraliśmy świadectwa i wtedy było ostateczne pożegnanie. No i większość się wtedy popłakała. Ja też zresztą. Ogółem cały dzień chciało mi się płakać, a ponura chodziłam już od czwartku. Miałam wspaniałą klasę, wspaniałych nauczycieli i wspaniałą szkołę.

Było też zakończenie roku szałowego i harcerskiego. Dla trenerów daliśmy koszulki z napisem "Najlepszy trener" i "Najlepsza trenerka" i po wielkiej czekoladzie oreo. :) Ogółem genialnie było. :)

Mam pasek na  świadectwie, hehe :D A Wy? ;)

OBIECUJĘ, że postaram się nadrobić Wasze blogi. Jutro wyjeżdżam na dwa tygodnie, więc może być ciężko, ale. Taka kara :)

A więc: miłego dnia i miłych wakacji kochani! :D ;* <3

3 komentarze:

  1. Byłam w kinie na 'Krainie jutra' i film był naprawdę świetny. ^^ Ale nie wiedziałam, że jest on na podstawie książki. :D
    Gratuluję osiągnięć w turnieju tanecznym! ^^ I tylu punktów do liceum! :D
    Kolejna osoba wyjeżdża na obóz harcerski! ;-; Ratunku! ;-;
    Udanych wakacji! ^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest książka "Kraina jutra"? Nie wiedziałam... Gdy ją przeczytasz zrecenzujesz ją na blogu? Bo co do filmu jakoś nie jestem przekonana... Oglądałam tylko zwiastun. xD Gratuluję zajętych miejsc w konkursach i paska! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z opóźnieniem życzę Ci miłego wyjazdu :)
    Ooooooooooo, to "Kraina jutra" to książka :o Nie wiedziałam. W sumie to zwiastun filmu jakoś mnie nie przekonał...
    Fajnie, że masz pasek :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń