wtorek, 31 lipca 2012

Komputer

Cześć. Teraz opiszę wam mniej więcej moją sytuację z kompem. Wiem, wiem, to trochę dziwne, ale muszę. No to tak. U nas w domu są trzy komputery, ale tylko jeden posiada internet. I tak się składa, że ten komputer stoi u mojego brata w pokoju. Więc dostęp do niego jest bardzo ograniczony, a dla mnie wręcz go nie ma. Ale na szczęście jest jeszcze netbook mamy. Lecz niestety, mama często wyjeżdża i na połowę wyjazdów go zabiera. Więc nie pozostaje mi nic innego jak tylko czekać na powrót mamy z netbookiem. A zresztą jak netbook jest to często używają go mama z tatą. Piszę o tym dlatego, bo chcę wam wyjaśnić dlaczego często nie będę pisać. Np. trzy-cztery dni z rzędu. No, a teraz już kończę. Papa! ;)

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy blog i mi się bardzo podoba. ;D Tak to już czasem bywa ze starszymi braćmi ;D wiem coś o tym ;D Zapraszam do mnie:www.kurkazosia.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń