poniedziałek, 31 grudnia 2012

Koniec 2012 roku

   Hejka. Wiem, że temat nie jest zbyt oryginalny, ale zachciało mi się o tym napisać. ;) Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza. ;D

Tak naprawdę to chciałabym Wam złożyć życzenia. Oczywiście tradycyjnego Szczęśliwego Nowego Roku oraz wytrwania w postanowieniach noworocznych, żebyście rozwijali swoją pasję, żeby Wam się w życiu układało i żebyście mieli przyjaciół, takich na zawsze. ^^ I pamiętajcie, że zazwyczaj żałuje się rzeczy, których się nie zrobiło niż tych, które się zrobiło.

"Spraw, aby każdy dzień miał szanse stać się najpiękniejszym dniem Twojego życia"
                                                                                                                               Mark Twain

Już niedługo 2013. Już za parę godzin. Jak spędzacie sylwestra? Piszcie w komentarzach. ;) Do mnie przychodzi Sylwia. ;)

P.S. Przypominam Hope i Loli *.*, że mają przysłać tematy i wpis na bloga! ;) Na martusia.bog@gmail.com Dokładniej to macie Tutaj. ;)

P.P.S. Czy Wy też macie takie jakby uczucie smutku? Że ten rok się kończy? Bo ja tak. O.o Nie wiem czemu.

Do usłyszenia po Nowym Roku! ;D Na razie. ;**









8 komentarzy:

  1. Ty też u mnie wygrałaś konkurs o książce. Nagrodą jest przysłanie dwóch tematów na mojego e-maila, ale szczegóły znajdziesz na blogu. ;) Szcześliwego Nowego Roku! ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i urocze życzenia. :3
    Ja spędzam tradycyjnie w domu, no cóż... :c Ale i tak planuję się dobrze bawić. :D
    Okej, okej. Dzięki za przypomnienie. ^^
    Pozdrawiam i życzę szalonego Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jade do znajomych. Nagla zmiana planow. ;) Rowniezycze ci wspanialego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku tobie też i dziękuję za cudowne życzenia ;)
    Ja jak Hope nie mam żadnych planów.
    A ty Jess dołączają się do pomysłu Sisi, wszystko na jej blogu? ;)
    Pozdrawiam, ja tam się nie smucę. Mam nadzieję, że 2013 będzie jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zostaję w domu. Szczęśliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ten smutek co roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia!!!
    Przy okazji zapraszam do mnie na konkurs (asiadziennik.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi także szkoda było pożegnać stary rok. Przecież tyle ciekawych rzeczy się w nim wydarzyło... ;D

    OdpowiedzUsuń